۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۲۵۰۶۹۹
طالب‌زاده:

کشورهای غربی با ایدئولوژی انقلاب اسلامی ایران مشکل دارند

خبرگزاری رسا ـ دبیر کنفرانس افق نو گفت: کشورهای غربی با تعداد سانتریفیوژ مشکل ندارند بلکه با ایدئولوژی های ما مشکل دارند و باید آنها خودشان را اصلاح کنند.
نادر طالب زاده، فعال فرهنگي و کارشناس رسانه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، نادر طالب زاده، دبیر کنفرانس افق نو امروز در جمع اقشار مختلف مردم تبریز با اشاره به جنایات گروهک تروریستی داعش در منطقه اظهار داشت: فیلم های ترسناک هالیوود در مقابل داعش عقب مانده است و امروزه هالیوود توانایی مقابله با تحریف را ندارد.

 


وی با بیان این‌که همه دروغ پردازی‌های آمریکا و اروپا علیه اسلام با نامه رهبر معظم انقلاب اسلامی به جوانان نقش بر آب شده است، خاطرنشان کرد: تحولات خوبی در رسانه ملی در حال اتفاق است و آنچه که 25 سال پیش آرزوی شهید آوینی بود با افتتاح شبکه افق به واقعیت پیوست.

 


وی با بیان این‌که امروزه در کشورهای عراق، سوریه و لبنان مسیحی ها به مسلمانان پناه می برند، این‌ها مسائلی است که باید در رسانه ها بیان شوند، گفت: در شرایطی که تمامی دانشگاه های اروپا و امریکا از سوی افراد خصوصی اداره می شود، در کشور ما این گونه نیست، امروز باید تجار و بازرگانان برای مقابله با جنگ نرم غرب؛ کمک حال رسانه‌های داخلی باشند.

 


طالب زاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره روند تحولات رسانه‌های خبری بین المللی در غرب و ایران اظهار داشت: در زمان تسخیر لانه جاسوسی عطش مردم برای دریافت خبر ایران باعث تأسیس شبکه خبری cnn شد و بعد از شبکه های دیگر راه‌اندازی شدند که امروز تعدادشان بیش از ده‌ها و صدها شبکه خبری به زبان های مختلف است.

 


این مستندساز با بیان اشاره به روند مذاکرات هسته‌ای ایران با غرب و مواضع اخیر سردمداران اروپایی و آمریکایی گفت: امروز عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مقطعی قرار گرفته که انقلاب تضعیف نمی شود و بر اثر اثر فشارهای اقتصادی نیز ابتکار عمل به وجود می آید.

 


وی با بیان این‌که کشورهای غربی سال‌هاست ایران را تهدیدی برای جهان معرفی می کنند، افزود: انقلاب اسلامی افکار روشن فکرهای غربی را به تلاطم در آورده و هنوز هم تقابل با کشورهای غربی ادامه دارد و ما همه در این تقابل نقش داریم، ما سالانه 50 نفر از متفکرین و روشنفکران دیگر کشورها را به ایران می آوریم و به آنها نشان می دهیم که وضعیت ایران به واقعیت چگونه است.

 


طالب‌زاده کنفرانس افق نو را یک اتفاق ایجابی دانست و خاطرنشان کرد: با برگزاری این کنفرانس به کشورهای غربی پیام می دهیم که کسانی را که شما حرفهایشان را سانسور می کنید در رسانه ما می توانند حرف بزنند. حقیقت امر آن است که کشورهای غربی با تعداد سانتریفیوژ مشکل ندارند بلکه با ایدئولوژی های ما مشکل دارند و باید آنها خودشان را اصلاح کنند./935/پ202/ب4

ارسال نظرات