۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۲۵۱۷۱۲
در راستای تحقق سبک زندگی اسلامی؛

سلسله نشست های مشاوره اخلاقی و فرهنگی در آمل برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل از برگزاری سلسله نشست های مشاوره اخلاقی و فرهنگی در راستای تحقق سبک زندگی اسلامی در این شهرستان خبرداد.
مشاوره در آستان حضرت عبدالعظيم(ع)

حجت الاسلام اسماعیل رمضانی، رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با اشاره به برگزاری سلسله کلاس های مشاوره اخلاقی و خانوادگی در این شهرستان، گفت: تاکنون 85 کلاس مشاوره از سوی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آمل برگزار شده است.


وی با اشاره به این که این کلاس ها در زمینه های اخلاقی، فرهنگی و خانوادگی صورت می گیرد، بیان داشت: تلاش داریم تا این نشست ها به بهترین نحو ممکن و آن گونه که شایسته است صورت گیرد.


رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل با تاکید بر این که این دوره ها برای مخاطبان و گروه های خاص صورت می گیرد، تصریح کرد: رویکرد ما در راستای استحکام بخشی جایگاه خانواده و بررسی مشکلات فرهنگی و اخلاقی است.


حجت الاسلام رمضانی ادامه داد: بیشتر درخواست کنندگان مشاوره از نوجوانان و جوانان بوده که در زمینه های احکام، اخلاق و مسائل خانوادگی ارائه طریق شدند.


رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل افزود: استقبال خواهران و برادران از تشکیل مشاوره اخلاقی و خانوادگی بسیار چشمگیر بوده است که امید داریم این جلسات بتواند اثرگذاری خوبی داشته باشد.


وی با اشاره به این که دریافت مشاوره به صورت رایگان از سوی اداره تبلیغات اسلامی آمل صورت می گیرد، گفت: تبلیغات گسترده در شهرستان به منظور حضور گروه های مختلف سنی جهت دریافت مشاوره صورت گرفته است.


حجت الاسلام رمضانی خاطرنشان کرد: تشکیل اتاق مشاوره به تناسب مشکلات مخاطبان در اداره تبلیغات اسلامی آمل تاثیر به سزایی داشته و مراجعان به اتاق مشاوره هیچ هزینه ای در قبال آن پرداخت نمی کنند که همین امر در جذب مخاطبین  تاثیر به سزایی داشته و خواهد داشت که امیداریم بتوانیم به اهداف خود دست پیدا کنیم.


رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل با تاکید بر این که بهره گیری از سبک زندگی اسلامی نقش ارزنده ای در راستای سعادت و تعالی انسان دارد، گفت: باید تلاش کنیم تا ارزش های والای دینی را به نحوی شایسته در زندگی خود اجرایی کنیم.


وی با بیان این که تحقق سبک زندگی اسلامی از رهنمودهای ارزشمند رهبر معظم انقلاب است، بیان داشت: نیاز است تا همگان در این راستا گام برداشته و تلاش کنیم تا سبک زندگی اسلامی و تعالیم والای اسلامی ناب محمدی(ص) در جامعه نهادینه شود./1314/ت302/ب1

ارسال نظرات