۲۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۲۵۱۸۷۱
آیت الله دری نجف آبادی:

جمهوری اسلامی ایران مقابل جباران عالم ایستاده است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله دری نجف آبادی گفت: جمهوری اسلامی ایران مقابل جباران عالم ایستاده است و با عظمت قله های پیشرفت را یکی پس از دیگری فتح می کند.
آيت‌الله قربانعلي دري نجف آبادي، نماينده ولي فقيه در استان مرکزي و امام جمعه اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک ظهر امروز 22 اسفندماه در خطبه های نماز جمعه اراک گفت: خبرگان رهبری یکی از ارزشمندترین و با عظمت ترین نهادهایی است که از سوی امام راحل بنیانگذاری شده است.



وی بیان کرد: هفته گذشته نشست اجلاسیه خبرگان رهبری برگزار شد و بر اساس تصویب آیین نامه این اجلاس مقرر شد هر شش ماه یکبار این نشست برگزار شود.



نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک ادامه داد: پیروان اهل بیت(ع) باید قدر بدانند که بعد از هزار و 400 سال شاخه ای از ولایت علی بن ابیطالب(ع) در دنیا احیا شده است.



آیت الله دری نجف آبادی عنوان کرد: امروز آثار ولایت، فقاهت، رهبری، مرجعیت و بیداری اسلامی در عراق، لبنان، غزه، سوریه، یمن و همه نقاط عالم مشاهده می شود.


وی در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: اگر تیم مذاکره کننده هسته ای جمهوری اسلامی ایران توانسته با قدرت ایستادگی کند، از حقوق حقه ملت دفاع کند، مقابل آمریکایی ها تسلیم نمی شود و بر برداشتن تحریم ها پافشاری می کند، همه به واسطه قدرت اسلام، رهبری و مردم ولایی است.



نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک اضافه کرد: موفقیت تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی ایران با 1+5 نیز بر گرفته از مقاومت ملت، هدایت های حکیمانه رهبر معظم انقلاب، خون مقدس شهدا، وحدت و انسجام ملی است.



آیت الله دری نجف آبادی افزود: جمهوری اسلامی ایران مقابل جباران عالم ایستاده است و با عظمت قله های پیشرفت را یکی پس از دیگری فتح می کند.



وی در بخش دیگری از خطبه ها گفت: یارانه یکی از مشکلات دولت قبل بود که به همه اقشار مختلف مردم پرداخت شد که طیف بزرگی از مشکلات اقتصادی امروز ناشی از این جهت گیری نادرست است و برای اصلاح و جبران نواقص اقتصادی تنها باید به سه یا چهار طبقه از مردم پرداخت شود.



نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک عنوان کرد: اگر این مساله گره گشایی شود بسیاری از مشکلات حل خواهد شد، افراد میلیاردر و دارای تمکن مالی نباید یارانه دریافت کنند.



وی اظهار کرد: حدود 50 درصد از مردم استان مرکزی نیاز به دریافت یارانه ندارند و این مبلغ باید به حساب افراد نیازمند واریز شود.



نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در بخش دیگری از خطبه ها به نزدیک بودن ایام سال جدید اشاره کرد و گفت: ایام نوروز 94 مصادف با ایام شهادت حضرت زهرا(س) است و همه وظیفه دارند در این روزها حرمت حضرت فاطمه زهرا(س) را حفظ کنند.



دری نجف آبادی ادامه داد: مردم در این ایام توجه ویژه به نیازمندان داشته باشند و امورات مختلف از جمله دید و بازدید که مورد سفارش اسلام است، مسافرت، زیارت شهدا و اهل قبور را انجام دهند اما معیارهای شرعی، دینی و اخلاقی را رعایت کنند.



وی بیان کرد: از مسوولان انتظامی انتظار است همه تلاش خود را برای برقراری امنیت بیشتر در جامعه و جاده ها به کار گیرند و در مبارزه با جرایم مختلف از هیچ کوششی دریغ نکنند.



نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک همچنین در این خطبه ها از خدمات سپاه و ارتش، صنایع دفاع، نیروی انتظامی و خدمات صادقانه سردار احمدی مقدم، پدافند هوایی، نیروهای مسلح و سربازان گمنام امام زمان(عج) صمیمانه تقدیر و تشکر کرد./842/پ201/ب4

ارسال نظرات