۰۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۲۵۲۷۲۲

توزیع 50 هزار نقشه مکان‌نمای امامزادگان قم در بین زائران نوروزی

خبرگزاری رسا ـ مدیر روابط عمومی اوقاف و امور خیریه استان قم از توزیع 50 هزار نقشه مکان‌نمای امامزادگان قم در بین زائران نوروزی خبر داد.
امامزادگان شيروان - امازاده يحيي روستاي منصوران

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از  ستاد خبری طرح آرامش بهاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، مهدی قائم‌پناه با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری در قم همزمان با سراسر کشور اظهار کرد: کار اطلاع‌رسانی در این زمینه به همت تیمی حرفه‌ای از خبرنگاران، عکاسان و دست‌اندرکاران روابط عمومی اوقاف استان قم پیگیری می‌شود.

وی افزود: از ابتدای تعطیلات نوروز تاکنون 50 هزار نقشه مکان‌نمای امامزادگان، 20 هزار بروشور معرفی امامزادگان قم و مباحث وقف و معرفی این سنت حسنه در بین زائران و گردشگران توزیع شده است.

مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم از نصب بیش از 600 متر بنر طرح آرامش بهاری و سوگواره یاس نبوی در سطح شهر و استان قم خبر داد و گفت: همچنین 400 متر بنر حاوی سخنان رهبر معظم انقلاب و پیام سال 1394، اطلاع‌رسانی در مورد ارتباط با اداره کل اوقاف، عفاف و حجاب و معرفی تلفن گویای طرح آرامش بهاری به شماره 021648735 هم نصب شده است.

وی ادامه داد: تاکنون 7 هزار قطعه CD نرم افزار معرفی امامزادگان استان قم هم در میان زائران نوروزی استان توزیع شده و علاوه بر این روزانه 10 هزار پیامک برای افراد مختلف ارسال می‌شود.

قائم‌پناه تولید خبر توسط ستاد خبری ویژه طرح آرامش بهاری در قم را روزانه 15 مورد اعلام کرد و گفت: ویژه برنامه‌ای هم توسط رادیو معارف شامل مصاحبه با مردم در مورد خیمه‌های معرفت از این شبکه پخش می‌شود.

مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم ادامه داد: معرفی امامزادگان در شبکه سیمای استانی و رادیو قم و همچنین تولید و پخش زیرنویس و تیزرهای مربوط به طرح آرامش بهاری از دیگر اقداماتی هستند که در راستای اطلاع‌رسانی این طرح صورت گرفته‌اند./1325/د102/ی

ارسال نظرات