۱۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳
کد خبر: ۲۵۲۸۶۲
مدیر کل تبلیغات اسلامی زنجان:

همدلی و همزبانی سبب تحکیم پایه های نظام اسلامی می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان این که شعار امسال یکی از آرزوهای شیعه در طول تاریخ بوده است گفت: همدلی و همزبانی دولت و ملت ۱۴۰۰ سال است که به خاطر ظالم بودن و غیر مشروع بودن حکومت ها میسر نبود.
همدلي و همزباني

حجت الاسلام اذن الله خدایی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، با اشاره به نام گذاری سال ها از سوی رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: همه ساله مقام معظم رهبری با توجه به مشکلات پیش روی جامعه اسلامی و حساسیت‌های موجود، شعاری را انتخاب می‌کنند تا مسؤولان با جدیت مسائل پیش روی جامعه را دنبال کنند و امسال نیز همانند سال‌های قبل شعار «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» را انتخاب کردند تا به تحکیم هر چه بهتر پایه های نظام اسلامی کمک نمایند.

وی در ادامه مضمون شعار امسال را بسیار خوب ارزیابی و خاطرنشان کرد: شعار امسال یک آرزوی مهم شیعه بود و همدلی و همزبانی دولت و ملت 1400 سال است که به خاطر ظالم بودن و غیر مشروع بودن حکومت ها همدلی و همزبانی بین آنان وجود نداشت.

این مسؤول در ادامه با بیان این که باید در تحقق شعار سال همت نشان داد تصریح کرد: اینک وقت آن رسیده که به این آرزو که همدلی و همزبانی ملت و دولت است برسیم و دولتی که منتسب به ولایت است ضرورت دارد که با چنین دولتی همدل و همزبان باشیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی زنجان در ادامه با اشاره به بایدها و نبایدهای همدلی و همزبانی گفت: خیلی ها هستند که قلباً دولت و نظام اسلامی را دوست دارند ولی همزبان نیستند و در برابر تبلیغات دشمن سکوت اختیار می‌کنند اما باید دانست که همزبانی در کنار همدلی مقدمه حمایت عملی است.

حجت الاسلام خدایی در ادامه با اشاره به وظایف دولت در قبال این اتحاد تأکید کرد: برای رسیدن به این هدف بلند، دولت و ملت قطعاً هر کدام وظایفی دارند که در پیام نوروزی مقام معظم رهبری به آنها اشاره شده است و وظیفه دولت این است که خودش را خادم و خدمتگذار مردم بداند.

وی در ادامه با اشاره به این که ملت کارفرمای دولت است اظهار داشت: کارفرما پیشرفت، سرعت و دقت در کار را از کارگزار می خواهد و به او مساعدت مالی و فکری می‌کند و خدمتگذار وظیفه خود می داند که رضایت کارفرما را جلب کند و در اینجا است که همدلی و همزبانی بین دولت و ملت تحقق پیدا نموده و نتیجه آن پیشرفت کشور است از این رو شناخت عوامل و موانع همدلی و همزبانی ضروری است.

حجت‌الاسلام خدایی در پایان با اشاره به این که شفاف سازی، صداقت، اطلاع‌رسانی صحیح و به موقع و بصیرت بخشی فرهنگی از عوامل همدلی و همزبانی از سوی دولت است افزود: اجتناب از اسراف، مصرف تولیدات داخلی، جلوگیری از تبلیغات سوء دشمن، دفاع از مسؤولین از سوی ملت به همدلی و همزبانی با دولت یاری می رساند. /949/ت302/ب

ارسال نظرات