۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۸
کد خبر: ۲۵۳۸۳۷
حجت‌الاسلام خاموشی:

وظیفه هنرمند جانفشانی در جهت پیشبرد شعار انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به وظیفه یک هنرمند در انقلاب اسلامی، گفت: جهاد و مجاهده ادامه داشته و تمامی هنرمندان در جهت پیشبرد شعار انقلاب اسلامی جانفشانی کنند.
خاموشي خاموشي خاموشي خاموشي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید مهد خاموشی رییس سازمان تبلیغات اسلامی در مراسم جشن هنر انقلاب اسلامی که عصر امروز در حوزه هنری برگزار شد با اشاره به وظیفه یک هنرمند در انقلاب اسلامی، تاکید کرد: جهاد و مجاهده ادامه دارد و باید تمامی هنرمندان در جهت پیشبرد شعار انقلاب اسلامی جان فشانی کنند.

 

وی بیان کرد: امروز جوانانی که به عنوان مدافعان حرم شناخته می شوند از اسطوره های تاریخی گذر کرده و ایمان و آرمان قوی تری در خویش می بینند.

 


وی افزود: اکنون مردم یمن در جنگ اخیر خود عکس رهبر انقلاب را بالابرده و خویش را پیرو ایشان می دانند.

 

حجت الاسلام خاموشی با اشاره به اینکه اجتناب از طاغوت و مبارزه با ظلم از محوری ترین شعائر انقلاب اسلامی است، گفت: مبارزه با طاغوت در زمان های گوناگون متفاوت بوده و در گذشته در مبارزه با شاه و در حال حاضر در مقابله با رژیم صهیونیستی خلاصه می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی مبارزه پراکنده را به یک مبارزه منسجم با شاه تبدیل کرد، جمهوری اسلامی در حال حاضر بصورت کاملا منظم و سیستمی با استکبار جهانی مبارزه می کند.

 


حجت‌الاسلام خاموشی با اشاره به جنایات وهابیون، ابراز داشت: کشتار مسلمانان از سوی وهابیون به دلیل حمایت مردم از انقلاب اسلامی است، لشکرکشی دشمن در مقابل جبه حق نشان دهنده حقانیت انقلاب اسلامی است.

 


وی افزود: عزم و اراده باید در راه حمایت و دفاع از مظلومان انجام گیرد، امروز زمان دفاع از جبه حق است.

 

گفتنی است، در پایان این جشن مرتضی سرهنگی به عنوان هنرمند برتر انقلاب در سال 1393 انتخاب شد./811/پ202/ب4

ارسال نظرات