۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۴
کد خبر: ۲۵۵۲۸۲
کارشناس ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش:

تربیت اسلامی، منوط به همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام حیدری گفت: حضور آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه در کنار یکدیگر سبب تربیت اسلامی دانش آموزان می‌شود و روحانیان بایستی سیاست‌های اخلاقی را به دانش‌آموزان تزریق کنند.
ستاد همكاري حوزه و آموزش و پرورش

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت الاسلام محمدعلی حیدری کارشناس ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش، ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی اعضای کمیته‌های همکاری آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه منطقه سیستان که در فرمانداری زابل برگزار شد، گفت: اگر حوزه علمیه از مدارس جدا شود آموزش و پرورش ما غربی خواهد شد.

 

کارشناس ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش بیان کرد: حضور آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه در کنار یکدیگر سبب تربیت اسلامی دانش آموزان می‌شود و روحانیان بایستی سیاست‌های اخلاقی را به دانش‌آموزان تزریق کنند.

 

وی اظهار داشت: امروزه در برابر معلمانی که برای علم‌آموزی و پاسداری از ارزش‌های الهی به شهادت می رسند، پاسخگو هستیم نباید بگذاریم این خون‌ها پایمال شود بلکه وظیفه داریم خود را به سلاح تقوا، علم، صبر و بردباری مجهز کنیم.

 

این مسؤول وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: مردم سیستان و بلوچستان در خط مقدم جبهه ها حضور دارند و باب شهادت در این استان هنوز باز است.

 

وی با بیان اینکه امروزه برداشت های غلط برخی از افراد به اسم دین تمام می شود؛ تصریح کرد: حوزه های علمیه با حضور خود در خط مقدم نباید اجازه ندهند چنین افرادی تفکرات خود را با نام مسلمان در جهان منتشر کنند فحاشی و توهین کردن به مقدسات هنر نیست بلکه انسانیت هنر است.

 

حجت الاسلام حیدری خاطرنشان کرد:. مردم ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس در مقابل قوی‌ترین موشک ها ایستادگی کردند و  36 سال پس از انقلاب ظالمانه ترین تحریم ها را تحمل می کنند.

 

وی افزود: اگر در هشت سال دفاع مقدس خاکریز جنگ عراق بود امروز خاکریز بر روی بام های منازل و ماهواره است./831/پ202/ب4

ارسال نظرات