۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۰
کد خبر: ۲۵۵۲۹۲
مسؤول کمیته علمی همایش ولایت مطرح کرد؛

ولایت فقیه، مهدویت و مبارزه با افراط از محورهای اصلی سومین همایش ولایت

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده گفت: مهدویت، ولایت فقیه و مبارزه با افراط از محورهای اصلی سومین همایش ولایت است.
حجت الاسلام والمسلمين حسن زاده ، امام جمعه موقت اهواز

حجت الاسلام والمسلمین ابوالحسن حسن زاده، مسؤول کمیته علمی همایش ولایت، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اظهارداشت: مهدویت، اصل ولایت فقیه و بررسی عقاید منحرفانه گروه های تکفیری، وهابی ها و افراطگرایان و مبارزه با آن ها سه محور اساسی سومین همایش مهدویت هستند.

 

وی افزود: دشمنان اسلام با به کارگیری روش های گوناگون تبلیغات گسترده و مسمومی علیه اهل بیت(ع) به راه انداختند.

 

امام جمعه موقت اهواز گفت: از مهم ترین هدف های برگزاری سومین همایش ولایت مبارزه با این تبلیغات مسموم است.

 

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده با بیان این که دشمنان با افتخار در حال تبلیغ عقاید مسموم خود علیه اهل بیت(ع) هستند، اظهار داشت: همایش ولایت پاسخی به این توطئه ها است.

 

وی افزود: با توجه به نیاز مهم جامعه اسلامی به معارف اهل بیت(ع) و تبلیغات مسموم دشمنان اسلام امیدواریم این همایش در معرفی اهل بیت(ع) که هم سنگ قرآن هستند بتواند فعالیت خود را آغاز کند و در این زمینه به توفیقاتی خوبی برسد.

 

رییس کمیته علمی همایش ولایت با بیان این شخصیت های علمی و نخبگانی از دیگر کشورهای جهانی نیز در این همایش شرکت خواهند کرد، ابراز داشت: سومین همایش ولایت از سوی دانشگاه امیر المؤمنین برگزار خواهد شد.

 

وی با اشاره به حضور نمایندگان مجلس خبرگان رهبری در سومین همایش ولایت اظهارداشت: همایش ولایت پرشورتر از سال های گذشته برگزار خواهد شد.

 

امام جمعه موقت اهواز در ادامه برگزاری همایش ولایت در خوزستان را سبب روشن سازی چهره واقعی و دوستدار اهل بیت مردم خوزستان توصیف و عنوان کرد: همایش ولایت که سال گذشته در مرکز خوزستان برگزار شد توانست چهره ولایتمدار مردم استان را به ملت های دیگر نشان دهد.

 

رییس کمیته علمی همایش ولایت در پایان گفت: مقالات علمی برگزیده در این همایش قرائت خواهد شد./9452/ت302/ب4

ارسال نظرات