۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۲۵۵۷۵۵
امام جمعه عنبر آباد:

مسلمانان با هوشیاری توطئه های آمریکا را خنثی کنند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهرستان عنبرآباد گفت: استکبار جهانی با هدف ایجاد اختلاف و جنگ افروزی میان مسلمانان مشغول طراحی های خطرناکی است که مسلمانان باید با هوشیاری و بصیرت این توطئه ها را خنثی کنند.
حجت الاسلام دشت آبادي

حجت الاسلام مصطفی دشت آبادی، امام جمعه شهرستان عنبرآباد و استاد حوزه علمیه امام هادی(ع) در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، با اشاره به وضعیت کشور یمن گفت: آل سعود و کشورهای حامی آن با دسیسه آمریکا و استکبار در حال فعالیت های مخرب در منطقه هستند.

 

وی با بیان این که هدف آمریکا از این توطئه ها ایجاد بی ثباتی در منطقه است، افزود: استکبار جهانی با هدف ایجاد اختلاف و جنگ افروزی میان مسلمانان مشغول طراحی های خطرناکی است که مسلمانان باید با هوشیاری و بصیرت این توطئه ها را خنثی کنند.

 

این استاد حوزه با اشاره به این که در گذشته نیز شاهد چنین دخالت‏هایی از سوی رژیم سعودی بودیم، اظهار داشت: اختلافات هر کشوری به خود آن کشور مربوط است و باید با گفت و گو و رایزنی جریانات داخل آن کشور حل و فصل شود و کشورهای دیگر حق دخالت ندارند.

 

امام جمعه عنبرآباد با اظهار تأسف از نقش سازمان های بین المللی به ویژه شورای امنیت سازمان ملل بیان کرد: سازمان‏های بین المللی و شورای امنیت متاثر از سیاست های استکباری آمریکا و اسرائیل بوده و نباید از آنها انتظار حمایت از ملت های مظلومی مانند ملت یمن داشته باشیم.

 

حجت الاسلام دشت آبادی جنگ افروزی سعودی ها را سبب ناامن شدن تمام منطقه دانست و خاطرنشان کرد: قطعا نظام سعودی از این حمله سودی نمی برد و نهایتا با شکست سختی مواجه می شود. حاکمان عربستان باید تا دیر نشده دست از این جنایات بردارند و بیش از این منطقه را با بحران مواجه نکنند./972/ت303/ب4

ارسال نظرات