۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۷
کد خبر: ۲۵۵۸۱۵

برگزاری تجمع اعتراض‌آمیز طلاب و روحانیان خراسان جنوبی در محکومیت جنایات عربستان

خبرگزاری رسا ـ تجمع اعتراض آمیز طلاب و روحانیان خراسان جنوبی در محکومیت تجاوز عربستان به یمن صبح فردا برگزار می‌شود.
تجمع بزرگ حوزويان در حمايت از مردم مظلوم يمن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، طلاب و روحانیت خراسان جنوبی صبح فردا با تجمع در مدرسه علمیه رضویه بیرجند به جنایت‌های عربستان در یمن اعتراض خواهند کرد.

 

همچنین در این تجمع طلاب و روحانیت خراسان جنوبی بیانیه خود را در اعتراض به حمله عربستان به یمن برای سازمان‌های ملی و بین‌المللی حقوق بشر ارسال کرده و خواهان حمایت مردمی از مردم جنگ زده یمن خواهند شد.

 

همچنین طلاب و روحانیت خراسان جنوبی علت حمله عربستان به یمن را قدرت نمایی خاندان آل سعود و جلب نظر آمریکا می‌دانند و آن‌ها معتقد هستند شاهزاده و ولیعهد جوان عربستان به دنبال جذب حمایت‌های اسرائیل و آمریکا به یمن حمله کرده و از حمله به یمن به دنبال تثبیت قدرت خود در منطقه خاورمیانه است.

 

اضافه بر این طلاب و روحانیت خراسان جنوبی ضمن دعوت از مردم برای حضور در این تجمع مواضع خود را در حمایت از مردم یمن اعلام کرده‌اند و به مردم و جامعه اسلامی توصیه کرده‌اند تنها راه مقابله باقدرت نمایی و قدرت طلبی روزافزون خاندان سعود و هم پیمانان غربی آن وحدت امت اسلامی و قیام علیه حکومت جبارانه آل سعود و خاندان وابسته به آن در کشورهای مختلف است.

 

لازم به ذکر است، این تجمع صبح فردا ساعت 9 صبح با حضور طلاب و روحانیت تمامی مدارس علمیه شهرستان بیرجند در مدرسه علمیه رضویه بیرجند برگزار خواهد شد./968/پ203/ب4

ارسال نظرات