۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۲۵۶۷۴۱

انتقاد امام جمعه رشت از سکوت رسانه های غربی در برابر کشتار مردم یمن

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه رشت با اشاره به جنایات آل سعود در کشتار مردم یمن، خاطرنشان کرد: رسانه های غربی نسبت به کشتار سگ ها در شیراز و حادثه اسیدپاشی عکس العمل نشان می دهند اما در کشتار مردم یمن خاموش شده اند.
نماينده ولي فقيه در گيلان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، آیت الله زین العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان با اشاره به فضیلت ماه رجب، اظهار داشت: ماه رجب، ماه استغفار و امیدواری است.

 

وی با بیان این که خوف از خدا و امیدواری به رحمت الهی از صفات مؤمنان است، گفت: امام صادق(ع) به رحمت خدا در ماه رجب تأکید داشتند و این امر را به مؤمنان سفارش کردند.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به این که استغفار در این ماه مؤمن را در زمره شهدا قرار می دهد، بیان کرد: ماه رجب ماهی است که مؤمن باید گناهان خود را در نظر گرفته و امید به رحمت خداوند داشته باشد.

 

امام جمعه رشت در بخش دیگری از سخنان خود به هفته سلامت اشاره کرد و با بیان این که در عرصه سلامت علم پزشکی ایران خیلی قوی و معتبر است، افزود: اسلام مکتب پاکیزگی و سلامت است.

 

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: وزیر بهداشت و درمان دولت یازدهم انسان والایی است و زحمات زیادی را متحمل شده است.

 

آیت الله قربانی با اشاره به سالروز واقعه طبس، افزود: واقعه طبس یک اتفاقی مشابه اصحاب فیل بود که گریبان آمریکا را گرفت.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان با تقدیر از نیروهای نظامی ایران اسلامی، تصریح کرد: سپاه و بسیج و نیروی انتظامی در منطقه سیستان و بلوچستان نبرد خوبی با اشرار داشتند و آن ها را از بین بردند.

 

وی با اشاره به جنایات آل سعود در کشتار مردم یمن، خاطرنشان کرد: رسانه های غربی نسبت به کشتار سگ ها در شیراز و حادثه اسیدپاشی عکس العمل نشان می دهند اما در کشتار مردم یمن خاموش شده اند./950/پ202/ب1

ارسال نظرات