۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۳
کد خبر: ۲۵۸۳۴۲
حجت الاسلام احمدی نماینده مجلس:

پیشرفت فیزیکی ساختمان بیمارستان شهر دیر 68 درصد است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم شهرستان های کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: پیشرفت فیزیکی ساختمان بیمارستان دیر ۶۸ درصد است که با تکمیل این ساختمان وزارت بهداشت و درمان براساس قولی که داده است ظرف مدت یک ماه کادر درمانی و پزشکی آن را تجهیز می‌کند.
احمدي نماينده کنگان

به گزارش خبرگزاری رسا در بوشهر حجت الاسلام موسی احمدی نماینده مردم شهرستان های کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی در جمع مردم شهر دوراهک از توابع شهرستان دیر با بیان اینکه تا قبل از شهریور سال جاری بیمارستان در حال ساخت دیر تکمیل می‌شود گفت: مردم و مسؤولان انتظار دارند که هرچه زودتر این بیمارستان به سرانجام برسد و مردم از خدمات آن بهره‌مند شوند.

 

حجت الاسلام  احمدی با تاکید بر این نکته که تجهیزات بیمارستان دیر تامین شده خاطرنشان کرد: پیشرفت فیزیکی ساختمان بیمارستان دیر68 درصد است که با تکمیل این ساختمان وزارت بهداشت و درمان براساس قولی که داده است ظرف مدت یک ماه کادر درمانی و پزشکی آن را تجهیز می‌کند.

 

دکتر احمدی اظهار داشت: با تلاش های صورت گرفته درمانگاه هلال احمر دیر که توسط یک فرد خیر اهل شهرستان دیر احداث شده است بزودی به بهره برداری می رسد.
 
نماینده مردم کنگان، دیر، عسلویه و جم در مجلس شورای اسلامی در رابطه با مراحل اجرایی اسکله،خورخان بخش بردخون گفت: قریب به سی و اندی سال کش و قوسها و بحث‌هایی همچون محیط زیست در این موضوع مطرح بود، اما به تدریج کارها انجام شد تا زمانی که بنده به عنوان نماینده مردم انتخاب شدم و بر اساس مطالعاتی که صورت گرفت به این نتیجه رسیدیم که یکی از اولویت‌های اول مردم منطقه موضوع اسکله است.
 

وی افزود:بزودی تجهیز کارگاه اسکله انجام می‌شود و اسکله خورخان تا سه سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید و تأسیسات جانبی و تجهیزات موردنیاز استقرار خواهد یافت.

 

وی با اشاره به اینکه اعتبارات تبصره 22 برای رفع مشکلات مناطق محروم و تکمیل طرح‌ها در این نقاط است گفت: در سال 93 برای شهرستان دیر از مجموع 170 میلیارد ریال اعتبارات این حوزه 80 میلیارد ریال تخصیص یافته است که تحولاتی خوبی در حل مشکلات روستایی و شهری شهرستان دیر از ایجاد می‌کند.

 

حجت الاسلام موسی احمدی خاطرنشان کرد: ایجاد ایستگاه ثابت برق شهنیا و همچنین ایستگاه برق آبدان دستاورد های بزرگی برای منطقه بود که با فرصت عضویت در کمیسیون انرژی حاصل شد.

 

نماینده مردم کنگان، دیر، عسلویه و جم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکل افت قیمت محصول گوجه فرنگی شهرستان دیر بیان داشت: برای جلوگیری ازافت شدید محصول گوجه فرنگی مکاتبات زیادی با مسوولان جهادکشاورزی صورت گرفت که دولت را متقاعد کردکه محصولات مانده روی دست کشاورزان را خریداری کند که با این سیاست خوب دولت تاکنون 50هزارتن این محصول در استان با قیمت سه هزار ریال خریداری شده است.

 

حجت الاسلام احمدی تامین آب شرب، صنعت و کشاورزی و مهار سیلاب های فصلی منطقه را از جمله اهداف احداث سد باغان شهرستان جم خواند و ادامه داد: با توجه به شرایط کم آبی در استان بوشهر و نگاه ویژه دولت مردان به سدهای موجود در کشور سد باغان در شهرستان جم با اعتبار ویژه ای عملیات اجرایی آن به زودی آغاز خواهد شد که با ساخت این سد با توجه به حجم ذخیره آب سد، اراضی کشاورزی توسعه پیدا می کند.

 

نماینده مردم کنگان،دیر،جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی افزود: در ارتباط با اورژانس جاده ای ،ساختمان کتابخانه شهر دوراهک،اشتغال جوانان،پروژه امدادهوایی دوراهک،زمین جمن ورزشی برای جوانان و استمهال وام کشاورزان مکاتبات زیادی شده است.

 

حجت الاسلام احمدی در پایان با بیان اینکه تمام توان و تجربه اش برای رفع مشکلات مردم در طبق اخلاص گذاشته است خاطرنشان کرد: همراه و همگام با شوراها برای حل مشکلات شهرها و روستاهای حوزه انتخابیه می کوشد./833/د102/ح

ارسال نظرات