۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۲۵۸۷۱۷

برگزاری مراسم عقد زوج‌های جوان در حرم حضرت فاطمه معصومه

خبرگزاری رسا ـ مراسم عقد زوج‌های جوان در حرم حضرت فاطمه معصومه(س) با هدف ترویج ازدواج آسان و ساده در میان زوج‌های جوان برگزار می‌شود.
ازدواج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، یکی از برنامه‌های مهمی که در راستای سبک زندگی و خانواده اسلامی در حرم مطهر حضرت فاطمه(س) برگزار می‌شود انجام عقد زوج‌های جوان در جوار مضجع شریف این بانوی بزرگوار است.

 

زوج‌های جوان برای انجام مراسم عقد خود همه روزه می‌توانند به بخش معاونت فرهنگی آستانه مقدسه حضرت فاطمه معصومه(س) مراجعه کرده و با در دست داشتن شناسنامه و جواب آزمایش می‌توانند مراسم عقد خود را در این حرم شریف انجام دهند.

 

همچنین باید گفته شود عقد زوج‌های جوان در جوار این بانوی بزرگوار در نهایت سادگی برگزار شده و زوج‌های جوان مایل به شرکت در این مراسم باید به سادگی و ساده بودن مراسم عقد خود توجه داشته باشند.

 

اضافه براین در حرم حضرت فاطمه معصومه(س) اتاق‌های خاصی برای انجام عقد زوج‌های جوان در نظر گرفته شده و هدف از برگزاری و انجام این مراسم در جوار حرم حضرت فاطمه معصومه(س) ترویج ازدواج آسان و ساده در میان زوج‌های جوان است.

 

همچنین در این مراسم تفکر زوج‌های جوان به زندگی ائمه و حضرت فاطمه معصومه(س) توجه داده می‌شوند تا در نهایت سادگی و اتکا به سیره اهل بیت(ع) زندگی خود را در نهایت سادگی و با کم‌ترین هزینه آغاز کنند.

 

لازم به ذکر است، در دست داشتن مدارک و جواب آزمایش زوج‌های جوان برای انجام عقد در حرم حضرت فاطمه معصومه(س) ضروری است و بدون جواب آزمایش ثبت نام صورت نمی‌گیرد./837/پ202/ب4

ارسال نظرات