۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۲۵۹۶۸۷
مشاور استاندار کرمانشاه در امور روحانیت خبر داد؛

اعزام بیش از 10 هزار زائر کرمانشاهی به مرقد بیانگذار انقلاب اسلامی

خبرگزاری رسا ـ مشاور عالی استاندار کرمانشاه با اشاره به فرا رسیدن سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) گفت: بیش از 10 هزار زائر در ایام رحلت بنیان‌گذار انقلاب اسلامی به مرقد امام(ره) اعزام می‌شوند.
امام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، جعفر همتی، مشاور استاندار در حوزه روحانیت پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی برگزاری مراسم ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی، با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره)، اظهار داشت: امام خمینی (ره) از شخصیت برجسته تاریخ بود که اهداف بزرگی داشت و حق بزرگی بر گردن ملت ایران دارد.


همتی گفت: امام خمینی(ره) شخصیت والایی داشت و نقش مدیریتی او در دوران انقلاب و حمایت از مردم بسیار بزرگ بود.

 

وی در ادامه افزود: در جلسه‌ای که برگزار شد، تصمیم گیری های لازم به منظور اعزام بیش از 10 هزار نفر از مردم استان کرمانشاه برای حضور در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) و شرکت در مراسم بزرگداشت بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام راحل، اتخاذ شد.


همتی خاطرنشان کرد: به منظور تجدید میثاق با امام راحل و شهدای انقلاب و دفاع مقدس طی جلسه ای که برگزار شد، سعی داریم که با همکاری مسؤولان استانی، زائران کرمانشاهی را با 230 دستگاه اتوبوس به مرقد امام خمینی(ره) اعزام کرده و با برگزاری باشکوه این مراسم اقتدار و عزت ایران را به جهانیان ثابت کنیم.


مشاور استاندار در امور روحانیت تصریح کرد: به دلیل نزدیک بودن ایام نیمه شعبان و  سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) رهبر کبیر انقلاب در برگزاری این مراسمات باید تأمل داشت و هر چه در توان داریم در طبق اخلاص قرار دهیم.


این مسؤول با اشاره به حضور کمیته های‌های تخصصی در برپایی مراسم ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران، خاطرنشان کرد: کمیته هایی شامل کمیته‌های اعزام، حمل و نقل، مالی و پشتیبانی، فرهنگی و... با همت مسؤولان استان ایجاد شده که وظیفه داریم به گونه ای برنامه ریزی کنیم که زمینه آسایش و بهره گیری مردم از مراسم را فراهم آوریم.


وی در پایان افزود: امیدواریم مراسم بزرگداشت ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی نسبت به سالهای گذشته باشکوه و عظمت بیشتری برگزار شود./967/پ202/ح

ارسال نظرات