۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۷
کد خبر: ۲۶۰۶۶۹

برگزاری مراسم شهادت امام موسی کاظم در ۵۰ مسجد محوری استان بوشهر

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر از برگزاری مراسم شهادت امام موسی کاظم در ۵۰ مسجد محوری استان بوشهر خبر داد.
شهادت امام موسي کاظم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت‌الاسلام سیدعلی پناه محمودی نیا معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: امام موسی کاظم (ع) به‌عنوان الگوی صبر و پایداری در راه حق مطرح و سرمشق رهروان را فضیلت اند.

 

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر ادامه داد: امام هفتم بر تمام آزارها در راه خدا صبر کرد و در راه خدا آنگونه که سزاوارش بود کوشید.

 

حجت‌الاسلام سیدعلی پناه محمودی نیا افزود: 25 ماه رجب شاهد جانبازی آن رادمرد عالم اسلام در اسطوره صبر و پایداری در راه حق است آن حضرت بعد از تحمل بی رحمانه ترین آزارهای طاقت فرسای خلفا به ویژه هارون الرشید استوار و مقاوم در برابر طاغوت و طاغوتیان به ملاقات پروردگانشان شتافت.

 

وی ادامه داد: اعزام 500 مبلغ و مبلغه به مناسبت شهادت امام موسی کاظم(ع) به سراسر استان از برنامه های اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر است که از این تعداد 400 نفر مبلغ و  100 نفر مبلغه هستند.

 

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر از برگزاری 50 مراسم در 50 مسجد محوری استان خبر داد و افزود: در شهر بوشهر نیز یازده مسجد محوری به برپایی عزاداری می پردازند.

 

وی همچنین از برگزاری مراسم شهادت امام موسی کاظم(ع) در 700 هیأت مذهبی و با مشارکت 700 مداح در سطح استان بوشهر خبر داد./833/پ203/ب4

ارسال نظرات