۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳
کد خبر: ۲۶۱۷۵۶
رادیو معارف تبیین می‌کند؛

اهمیت کار و تلاش از منظر آیات و روایات

خبرگزاری رسا ـ رادیو معارف در برنامه زنده صبحگاهی «مهربان باشیم» به مصادیق و مضامین اخلاقی ضرب المثل «به عمل کار برآید به سخندانی نیست» می‌پردازد و حجت الاسلام محمدسعیدی کارشناس برنامه، در مورد اهمیت کار و تلاش از منظر آیات و روایات، مطالب شنیدنی به مخاطبان این رسانه دینی تقدیم خواهد کرد.
مهربان باشيم

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از رادیو معارف، برنامه زنده صبحگاهی «مهربان باشیم» در هفته اول خرداد با گذری کوتاه به گلستان سعدی این گنجینه شعر و ادب پارسی، مصرع «به عمل کار برآید به سخندانی نیست» را دستمایه قرار داده تا به تبیین اهمیت کار و تلاش بپردازد.

 

در این برنامه حجت الاسلام محمدسعیدی کارشناس برنامه، در مورد اهمیت کار و تلاش از منظر آیات و روایات، مطالب شنیدنی به مخاطبان این رسانه دینی تقدیم خواهد کرد.

 

«سخن اخلاقی بزرگان»، «گزارش مردمی»، «بهداشت و سلامت»، «تازه‌های فرهنگی و هنری»، «شعر طنز»، «اخبار جاده‌ها و وضع آب و هوا» و «آداب و مناسک عبادی» از جمله بخش‌های متنوع این برنامه است. ضمن اینکه هر روز رأس ساعت 7:30 بامداد با زمزمه سید آیات قرآن کریم، «آیة الکرسی» صبح هموطنان با آیات وحی روشن می‌شود.

 

برنامه زنده صبحگاهی «مهربان باشیم» به تهیه کنندگی محمدحسن جلالی و اجرای سیدحمیدحسینی از ساعت 7:05 تا 7:50 صبح هر روز، در قالبی اجتماعی – معرفتی تقدیم شنوندگان فرهیخته رادیو معارف می‌شود./978/د101/ف

ارسال نظرات