۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۶
کد خبر: ۲۶۲۷۳۰

برنامه رادیویی «دانشجو» به بررسی آثار حجاب می‌پردازد

خبرگزاری رسا ـ مدیر گروه فرهنگ و جامعه رادیو معارف از بررسی موضوع حجاب و آثار بدحجابی در برنامه «دانشجو» خبر داد.
بررسي حجاب

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از رادیو معارف، جواد عزتی پور مدیر گروه فرهنگ و جامعه این رادیو با اشاره به اینکه مسئله بدحجابی به عنوان یک پدیده ناهنجار اجتماعی باید از ابعاد و زوایای مختلف فقهی، جامعه‌شناسی و روان‌شناسی مورد بررسی قرار گیرد؛ افزود: برنامه «دانشجو» از پنجشنبه 31 اردیبهشت 94 با رویکرد حجاب و اهمیت آن و نیز بررسی آثار و تبعات بدحجابی در جامعه پخش خواهد شد.

 

وی با اشاره به این که انتقادات و نگرانی‌هایی از وضعیت حجاب و گسترش بدحجابی در جامعه وجود دارد؛ بر نقش و جایگاه رسانه‌ها در ارائه الگوهای صحیح فکری و عملی حجاب و عفاف تأکید کرد و تولید برنامه‌های مرتبط با حجاب و عفاف را از وظایف ذاتی رسانه دینی دانست .

 

عزتی پور همچنین تصریح کرد: حجت الاسلام و المسلمین محمد سعیدی و سرکار خانم معصومه ظهیری از کارشناسان حوزوی مباحث زن و خانواده هستند که در این برنامه به پرسش‌های برادران و خواهران دانشجو و طلاب جوان حاضر در استودیو پاسخ می‌دهند.

 

برنامه « دانشجو » کاری از گروه فرهنگ و جامعه با تهیه کنندگی ابوالفضل سلیمانی و اجرای محبوبه شیرعلی پنجشنبه‌ها از ساعت 16 به مدت 40 دقیقه تقدیم شنوندگان فرهیخته رادیو معارف می‌شود. علاقمندان برای دریافت این برنامه می‌توانند به صفحه اختصاصی برنامه «دانشجو» در سایت رادیو معارف مراجعه نمایند./978/

ارسال نظرات