۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۹
کد خبر: ۲۶۴۳۸۳
محقق و پژوهشگر دینی:

سلاح جنگی امام زمان برای تبدیل شدن ظلمت به نور است

خبرگزاری رسا ـ محقق و پژوهشگر دینی گفت: وقتی کسی می تواند خود را آماده ظهور امام زمان کند که متوجه شده باشد وجودش سرشار از علم و حکمت است، چنین کسی با سلاح علمی، معنوی و ملکوتی خود را آماده ظهور کرده است.
حجت الاسلام عباس استاد آقايي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درکاشان، حجت الاسلام عباس استاد آقایی محقق و پژوهشگر دینی شنبه شب در چهارمین برنامه شمیم ظهور در کانون فرهنگی تربیتی الزهرا(س) کاشان، آشنایی به وظیفه را بهترین راه برای آمادگی ظهور امام زمان دانست و افزود: منظور از شناخت این است که انسان خودش را بشناسد تا بتواند به مسؤولیت خود آشنا شود.

 

وی افزود: وقتی انسان توانست خودش را بشناسد خداوند نیز تمامی بایدها و نبایدها فردی و اجتماعی اش را به او الهام خواهد کرد و در آن موقع به وظیفه خودش پی خواهد برد و وظیفه هر فردی برای آمادگی ظهور امام زمان، تعجیل در فرج امام زمان است.

 

حجت الاسلام استاد آقایی گفت: اگر برای مبارزه در هر جنگی نیاز به سلاح های جنگی است اما در انقلاب امام زمان، اگر انسان تزکیه نفس و تهذیب روح را در راس امور خود قراردهد و تمام پرده های درونی و بیرونی خود را پاره کند تا به جایی برسد که در درون خدا را ببیند دیگر نیازی به سلاح برای مبارزه نخواهد داشت.   

 

این محقق و پژوهشگر دینی افزود: اگر تمام سلاح های جنگی جهان فقط برای تخریب ساخته شده است اما سلاح جنگی امام زمان برای تبدیل شدن ظلمت به نور است.

 

حجت الاسلام استاد آقایی همچنین به نقد کتاب هایش پرداخت و گفت: تا کنون چهار اثر از آثارم به طبع رسیده است که یکی از آنها کتاب اسرار آفرینش اهل بیت(ع) است که چندین سال تحقیقانه و موشکافانه روی آن کارکرده ام.

 

وی افزود: در این کتاب علت راز آفرینش از ابتدا ظهور امام زمان و بعد از ظهور بیان شده است که در این دنیای پرفراز و نشیب که هرکسی ندای حق طلبی سرداده است منظور از خلقت چه بوده است.

 

این محقق و پژوهشگر دینی یادآور شد: 104 کتاب آسمانی از جمله تورات و انجیل و زبور داریم که همه می گویند ما بر حق هستیم در حالی که آنها برحق نیستند بلکه این اسلام است که بر حق است.

 

حجت الاسلام استاد آقایی گفت: کتاب اسرار آفرینش اهل بیت(ع)، کتابی است که به وسیله توانسته ام تاکنون 13 نفر غیر شیعه را از جمله یک مسیحی و یک اهل تسنن شیعه کرده است، نصف این کتاب در باره اعتقادات شیعه و نصف دیگر در رابطه با امام زمان است.

 

این محقق و پژوهشگر دینی همچنین از کتاب آن عشق یاران به عنوان کتاب دوم خود نام برد و یاآور شد: کتاب آن عشق یاران، تطبیق زندگی حضرت یوسف و امام زمان است که تا کنون به چاپ هیجدهم رسیده است.

 

وی افزود: این کتاب، یکی از کتاب هایی است که برای شیعه خیلی لازم است که در 700 صفحه به چاپ رسیده است و 11 سال برای تهیه و چاپ و انتشار آن زحمت کشیده است که  در این کتاب به قبل از ظهور تا بعد از ظهور پرداخته شده است.

 

حجت الاسلام استاد آقایی در ادامه یادآور شد: آنچه خلق شده است یا وسیله است و یا واسطه است، بنابراین واسطه بین خالق و مخلوق نیز انبیای الهی هستند که انبیای الهی خزانه دار الهی هستند.   

 

شایان ذکر است، برنامه شمیم ظهور امام زمان همراه با نمایشگاه به همت کانون فرهنگی نینوا به مدت یک هفته تا نیمه شعبان در کانون فرهنگی تربیتی الزهرا(س) کاشان و با حضور سخنرانان و کارشناسان در امر مهدویت، همراه با نقد کتاب برگزار می شود./1307/پ202/ب4

ارسال نظرات