۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲
کد خبر: ۲۶۴۴۱۵
مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد مطرح کرد؛

ضرورت حضور روحانیت جهت مقابله با توطئه‌های دشمن

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد با اشاره به سخنان امام راحل بر ضرورت حضور روحانیت جهت مقابله با توطئه‌های دشمن تأکید کرد و گفت: حضور روحانیت در دین و سیاست امری ضروری است.
ارتحال امام

حجت الاسلام بهروز شمسی فر، مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: اهداف و اندیشه های امام راحل برگرفته از مکتب قرآن و اهل بیت(ع) است.

 

وی با اشاره به این که مبارزه با ظلم و استکبار و دفاع از مظلوم از شاخصه های مکتب امام راحل است، افزود: امام(ره) به این مسائل پایبند بودند و بر ما واجب است که در راستای پیروی از خط امام(ره) به اهداف ایشان پایبند باشیم.

 

حجت الاسلام شمسی فر با اشاره به پیرو بودن برخی افراد از خط امام راحل و نوع واکنش آنان در مقابل مهم ترین آرمان های انقلاب افزود: برخورد این افراد با توجه به درجه ایمان آنان متفاوت است.

 

وی عنوان داشت: برخی افراد برای رسیدن به پست و مقام، قدرت، پول و ثروت میزان پایبند بودن آنها به آرمان ها و اصول متفاوت است.

 

مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد ملاک داوری در راستای این که برخی افراد ادعای پیروی از خط و اندیشه امام راحل را مطرح می کنند، گفتار و رفتار امام خمینی(ره) بیان کرد.

 

وی در ادامه تصریح کرد: بهترین شاخصه این داوری رهبر معظم انقلاب است که ادامه دهنده خط و منش امام خمینی(ره) است و ما باید از رهبر معظم انقلاب الگو بگیرم.

 

حجت الاسلام شمسی فر در رابطه با شیوه مدیریتی رهبر معظم انقلاب پس از رحلت امام(ره) اظهار داشت: ایشان در عرصه های گوناگون، در زمان بحران ها و مواقع گوناگون با پیروی از خط امام(ره) بسیار مدبرانه عمل کردند.

 

وی تصریح کرد: شیوه مدیریتی رهبر فرزانه انقلاب در گفتار و تعابیر دشمنان و مخالفان اسلام را می توان به خوبی درک کرد.

 

مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد در ادامه با اشاره به هشدار امام خمینی(ره) در رابطه با انزوای روحانیت یادآور شد: برای مقابله با توطئه های دشمن روحانیت باید در صحنه باشد.

 

وی با یادآوری سخنان امام راحل که دین عین سیاست است، افزود: روحانیت باید با حضور در صحنه جلوی اهداف دشمنان را بگیرد./9459/ت302/ب4

ارسال نظرات