۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۲:۱۸
کد خبر: ۲۶۵۳۱۰
فرمانده سپاه پاکدشت:

امام خمینی خالق عظیم ترین حماسه مردمی بود

خبرگزاری رسا - فرمانده سپاه پاکدشت با تأکید بر اینکه امام خمینی(ره) احیاگر بینش دینی و اسلامی بود، گفت: امام(ره) عظیم‌ ترین حماسه مردمی یعنی انقلاب اسلامی را در عصر حاضر خلق کرد و این انقلاب تنها متعلق به کشورهای اسلامی نیست؛ بلکه متعلق به تمام‌ آزادی ‌خواهان و عدالت جویان جامعه بشری است.
محمدبيگي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سرگرد کمال محمد بیگی فرمانده سپاه پاکدشت در جمع شهروندان پاکدشتی با اشاره به نقش مهم معمار کبیر انقلاب در بیداری مردم تصریح کرد: امام خمینی(ره) اسوه ‌ای بی نظیر در قرن حاضر بود که سبب بیداری مردم، به ویژه مسلمان جهان شد.
 
 
وی با تاکید بر مهمان نوازی مردم ولایت مدار شهرستان پاکدشت، اظهار داشت: همانند سال های گذشته، شهرستان پاکدشت از هزاران عاشق و دلداده امام خمینی(ره) از اقصی نقاط میهن اسلامی، استقبال و پذیرایی خواهد کرد.
 
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پاکدشت اظهار داشت: زائران حرم مطهر امام راحل روز 13 خردادماه سال جاری وارد شهرستان پاکدشت شدند و پس از استقبال از سوی مردم، مسؤولان در محل های در نظر گرفته شده اقامت کردند و روز چهاردهم خرداد جهت شرکت در مراسم سالگرد ارتحال به مرقد مطهر امام راحل اعزام خواهند شد.
 
 
وی با بیان اینکه تقاضای مردم پاکدشت هم برای حضور در مراسم ارتحال امام نسبت به سال گذشته افزایش یافته است گفت: با این وجود، پیش بینی 100دستگاه اتوبوس برای اعزام زائران پاکدشتی در روز چهاردهم خرداد به مرقد امام خمینی(ره) صورت گرفته است.
 
محمدبیگی به ضرورت رعایت ایمنی در سفر اشاره کرد و افزود: کلیه زائران اعزامی به مرقد در روز چهاردهم خرداد ماه بیمه می شوند.
 
وی برپایی ایستگاه های صلواتی در مسیر های منتهی به مرقد از دیگر برنامه های این سپاه عنوان کرد و افزود: برنامه های فرهنگی متنوعی هم برای این زائران در نظر گرفته شده است.
 
این فرمانده بسیجی در ادامه گفت: با توجه به تقارن مراسم ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران و برنامه های نیمه شعبان، تمهیدات مناسبی صورت گرفته شد تا شأن این ایام حفظ شود.
 
وی آخرین وضعیت کمیته های شهرستانی، کمیته های فرهنگی، کمیته های اسکان، کمیته های پشتیبانی، کمیته های امنیت و کمیته استقبال بانوان و جوانان را خوب اعلام و بیان کرد: همکاری و پشتیبانی های به موقع دستگاه های دولتی و امام جمعه شهرستان سبب پیشرفت کار شده و وحدت و همدلی خوبی را در شهرستان بوجود آورده است.
 
این مقام مسؤول ابراز داشت: حضور گسترده و پر شور و حماسی مردم در آیین سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) نشان از وفاداری مردم به امام بزرگوار و ادامه راه آن سفر کرده است و این حضور آگاهانه مردم، دشمنان و استکبار جهانی را مایوس می کند.
 
 
 
وی با تأکید بر اینکه امام خمینی(ره) احیاگر بینش دینی و اسلامی بود، بیان کرد: امام(ره) عظیم‌ ترین حماسه مردمی یعنی انقلاب اسلامی را در عصر حاضر خلق کرد و این انقلاب تنها متعلق به کشورهای اسلامی نیست؛ بلکه متعلق به تمام‌ آزادی ‌خواهان و عدالت جویان جامعه بشری است.
 
 
فرمانده سپاه پاکدشت در پایان عنوان کرد: مراسم ارتحال امام کنگره ای جهانی است که سیاست های کلان جمهوری اسلامی بطور مستقیم از طرف رهبر معظم انقلاب بیان می‌شود./804/پ202/ب4
ارسال نظرات