۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۲۶۵۷۸۷
تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه:

حرم مطهر محلی برای رشد و تعالی انسان ها است

خبرگزاری رسا ـ تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با بیان این‌که حرم مطهر محلی برای رشد و تعالی انسان ها است، خواستار حضور بیشتر قاریان، موذنان و مکبران نوجوان در حرم مطهر و اجرای آنان در مراسم مختلف شد.
حجت الاسلام و المسلمين سعيدي امام جمعه قم و توليت آستانه مقدسه حضرت فاطمه معصومه (س)

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی، تولیت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) در آستانه ماه مبارک رمضان در جمع قاریان و موذنان و مکبران حرم مطهر با تأکید براینکه حرم مطهر باید محلی برای رشد و تعالی انسان ها باشد، اظهار داشت: با تلاش ها و زحماتی که پدران و مادران این مرز و بوم کشیده اند، فرزندانی تربیت شده اند که می توانند جانشینان خوبی برای اساتید و فعالان قرآنی باشند.

 

وی با قدردانی از تلاش هایی که در سال های قبل و تولیت های گذشته برای اعتلای فعالیت های قرآنی آغاز شده بود، گفت: در این سالها اقدامات خوبی شروع شده است و باید هم همینطور باشد که حرم مطهر محلی برای رشد و تعالی انسان ها باشد.

 

در این جلسه که به منظور هماهنگی و هم اندیشی قاریان وموذنان ومکبران حرم مطهر و بیان پیشنهادات و انتقادات به تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه برگزار شده بود، حجت الاسلام زهیر ثباتی مقدم ، مسؤول مراسم ومحافل حرم مطهر ضمن خوش آمدگویی به شرکت کنندگان با اشاره روایتی حمله قرآن را اهل خدا و جزو بندگان خاص خدا خواند.

 

وی با تأکید بر سمت و سوی برنامه های آستان برای معرفت افزایی گفت: باید قرآن را به عنوان یک برنامه عملی در زندگی معرفی کرد و همه خادمان قرآنی حرم اعم از مؤذنان و مکبران وقاریان قرآن در تلاشند تا بتوانند توجه مردم به مفاهیم کلام وحی را بیشتر کنند./1323/د102/ح

ارسال نظرات