۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۲۶۶۷۸۱
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

مسؤولان اجازه ندهند دشمن تحلیل‌‌های نادرست خود را به وسیله سخنان آنها منعکس کند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین نکونام خطاب به مسؤولان و کارگزاران نظام گفت: مسؤولان ارشد ما مراقب سخن گفتن خودشان باشند و اجازه ندهند دشمن حرف‌ ها و تحلیل‌ های نادرست خودش را به وسیله سخنان مسؤولان ما به بیرون منعکس کند.
حجت الاسلام و المسلمين نکونام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرکرد که در مصلای بزرگ این شهر برگزار شد، به بیان تحلیلی از شرایط کنونی جهان منطقه و کشور پرداخت و گفت: امروز شاهد یک جنگ و مقاومت تمام عیار استکبار جهانی و هم پیمانانش در برابر جبهه مقاومت هستیم که در چنین شرایطی مراقبت و حفظ هوشیاری و بصیرت در همه عرصه ها یک ضرورت است.

 

امام جمعه شهرکرد، بزرگ کردن و به رخ کشاندن مسائل و مشکلات درونی کشور و ارائه تصویر و تحلیل نادرست از شرایط درونی نظام و در نهایت تضعیف انقلاب اسلامی ایران را نقشه شوم امروز دشمنان دانست و گفت: دشمن از هر فرصتی برای شنیدن و بزرگ جلوه دادن و به رخ کشاندن مشکلات درونی ما استفاده می‌کند.

 

حجت الاسلام والمسلمین نکونام خطاب به مسؤولان و کارگزاران نظام توصیه و تأکید کرد: مسؤولان ارشد ما مراقب سخن گفتن خودشان باشند و اجازه ندهند دشمن حرف‌ ها و تحلیل‌ های نادرست خودش را به وسیله سخنان مسؤولان ما به بیرون منعکس کند.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: متأسفانه در چند روز اخیر برخی از سخنان مسؤولان زمینه ‌ساز و گشاینده سرفصل‌ها و تحلیل‌های نادرست بیگانگان در حق نظام جمهوری اسلامی ایران شد که می ‌طلبد مسؤولان نسبت به بیان سخنان خود هوشیار و آگاه باشند.

 

این مقام مسؤول در ادامه به مسأله مذاکرات هسته‌ای نیز اشاره کرد و گفت: دولتمردان و تیم مذاکره کننده از گره زدن این مذاکرات به مسأله انتخابات و رفع مشکلات داخلی کشور جدا پرهیز کنند و بکوشند در این عرصه از امکانات موجود برای تقویت پایه‌ های اقتصاد مقاومتی بهره بگیرند.

 

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با تأکید بر این که شرایط کنونی کشور ما یک شرایط پر امکانات و آماده برای توسعه است، گفت: این مسأله مهم را هم مردم و هم بسیاری از واقع گرایان در داخل می ‌دانند و تأکید می ‌کنند که امکانات درونی کشور برای رفع مشکلات و چالش ‌ها خوب و بسیار مناسب است.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: بر همین اساس و با توجه به شرایط کنونی، تأکید رهبری بر سوق دادن امکانات به سمت اقتصاد مقاومتی یک اقدام عالمانه و حکیمانه است چرا که رهبری از ظرفیت ‌ها و امکانات درونی آگاه است و بر اساس همین آگاهی عالمانه مسأله اقتصاد مقاومتی و حرکت به این سمت را مطرح کرده اند.

 

این مقام مسؤول با بیان این که اگر به اقتصاد مقاومتی عمل کرده بودیم وضعیت ما بهتر از شرایط کنونی بود، تأکید کرد: هنوز هم زمان برای حرکت به سمت اقتصاد مقاومتی دیر نشده است.

 

حجت الاسلام والمسلمین نکونام تصریح کرد: با حمایت از تولیدگران، جلوگیری از واردات بی ‌رویه کالا به ویژه ورود کالای قاچاق به کشور، سوق دادن مردم به سمت خرید کالاهای داخلی و ایجاد یک پیوستگی و تعامل درونی و سازمانی می‌توان اقتصاد مقاومتی را احیا کرد و این نیاز امروز کشور ما است./9457/پ201/ب4

ارسال نظرات