۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۱
کد خبر: ۲۶۷۷۰۷

جلسه هم‌اندیشی اساتید مشاوره حوزه‌های علمیه برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ جلسه هم‌اندیشی اساتید اعزامی و کارگاهی مشاوره حوزه های علمیه کشور در مشهد مقدس برگزار شد؛ ارتقاء کیفیت اعزام‌ها و آسیب شناسی بحث اعزام از جمله اهداف برگزاری این جلسه بود.
معاون تبليغ و تهذيب حوزه علميه
به گزارش خبرگزاری رسا  به نقل از اداره اطلاع رسانی معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه، حجت الاسلام مجتبی رضایی، با اعلام این مطلب اظهار داشت: به همت دفتر امور مشاوره و خانواده معاونت تهذیب، جلسه هم اندیشی اساتید مشاوره اعزامی به مدارس علمیه و هم چنین اساتید کارگاه‌های مشاوره برگزار شد.
 
وی، ارتقاء کیفیت اعزام‌ها و آسیب شناسی بحث اعزام را از جمله اهداف این جلسه خواند و افزود: با توجه به اهمیت امر مشاوره ، به روز کردن اطلاعات مشاورین و هم چنین شناسایی و رفع برخی از آسیب‌هایی این بخش، جلسه هم اندیشی با حضور 25 نفر از اساتید مشاوره حوزه برگزار گردید.
 
مدیر آموزش دفتر امور مشاوره و خانواده معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه ،با تاکید بر اینکه این هم اندیشی به مدت سه روز در مشهد مقدس برگزار شد، گفت: نتایج  این هم اندیشی پس از بررسی‌های لازم در ارتقاء کیفیت اعزام‌ها نقش مهمی خواهد داشت.
 
وی  با یادآوری اینکه در این هم اندیشی علاوه بر اساتید مشاوره، 25 نفر از دانش‌پژوهان مرکز تخصصی امام خمینی (ره) (مشاوره اسلامی) هم حضور داشتند، بیان داشت: برای این افراد و همسرانشان بصورت جداگانه نیز کارگاه‌های مدیریت روابط خانواده برگزار شد./836/د101/ف
ارسال نظرات