۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۲۶۷۸۹۴
رییس تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان:

مهم‌ترین رسالت هیأت‌های مذهبی معرفت به قرآن و اهل بیت است

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان گفت: مهم‌ترین رسالت هیأت‌های مذهبی معرفت به قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است.
دشتستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت‌الاسلام حسین شیخی رییس تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان  پیش از ظهر امروز در دیدار با نوشاد نوشادی رییس شورای هیئات مذهبی استان بوشهر با  تأکید بر رفع مشکلات هیئات مذهبی شهرستان دشتستان گفت: هیأت‌های مذهبی نقش بسزایی در ارتقای فرهنگ جامعه دارند.
 
 
رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان افزود: مهم ترین رسالت هیأت‌های مذهبی معرفت به قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است.
 
 
حجت‌الاسلام شیخی تصریح کرد: شورای هیأت مذهبی افزون بر رفع مشکلات هیئات مذهبی باید نسبت به آسیب شناسی مراسمات مذهبی اقدام کند.
 
 
حجت‌الاسلام حسین شیخی اظهار داشت: در مسجد اتحاد و برادری بین مومنان شکل می‌گیرد که همه دشمنان اسلام از آن می‌هراسند، و بواسطه آن همه مسلمانان را در همه جاى جهان مانند دانه‌هاى تسبیح به هم متصل نگه می‌ دارد.
 
 
وی ادامه داد: برادران و خواهران جامعه اسلامی باید ضمن حضور در مسجد و بهره‌بردارى از فیوضات معنوى این مکان مقدس در جهت افزایش آگاهى و درک خویش از مسائل دینى تلاش کنند.
 
 
حجت‌الاسلام شیخی گفت: مسؤولان هیئات مذهبی در تربیت و هدایت جامعه نقش بسزایی دارند، از این رو باید با داشتن اخلاق نیکو و رفتار مناسب به‌عنوان الگو در جامعه مطرح باشند.
 
 
رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان افزود: مسؤولان و اعضای هیأت ها باید حسینی باشند و حسینی حرکت کنند اگر غیر از این باشد نه تنها برای دین خیری ندارند بلکه برعکس مضر نیز خواهند بود.
 
 
وی با تأکید بر حل مسائل و مشکلات حسینیه اعظم  اظهار داشت: هیأت های مذهبی باید مرکزی برای رشد مسؤولیت پذیری اجتماعی باشند و اعضا و مسؤول هیأت ها باید اخلاق اسلامی را در خود نهادینه کنند و از اختلافات بپرهیزند./846/پ202/ب4
ارسال نظرات