۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶
کد خبر: ۲۶۹۴۷۴

برگزاری اردوی جهادی رهپویان رضوی از سوی مدرسه علمیه رضویه مشهد

خبرگزاری رسا ـ واحد بسیج مدرسه علمیه رضویه مشهد، اردوی جهادی رهپویان رضوی را به منظور تبیین و ترویج فرهنگ اسلام ناب محمدی برگزار می کند.
برگزاری اردوی جهادی رهپویان رضوی از سوی مدرسه علمیه رضویه مشهد

خانم گلمکانی، فرمانده پایگاه بسیج مدرسه علمیه رضویه خواهران مشهد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، با اعلام این خبر گفت: اردوی جهادی سال 94 مدرسه علمیه رضویه خواهران مشهد، با محوریت همدلی و همزبانی برگزار می شود.

 

وی با اشاره به این که این اردو با هدف آموزش و یادآوری فرهنگ اسلام ناب پیامبر اکرم(ص) و تبیین مکتب اصیل تشیع برگزار می شود، افزود: رهبر معظم انقلاب می فرمایند: «امیدوارم همانگونه که در راه سازندگی کشور تمام نیروهای مادی ومعنوی خود رابکار بسته اید،از سازندگی خود و دیگران نیز که مقدم برهمه سازندگی هاست غفلت نکنید».

 

گلمکانی به تشریح برنامه های فرهنگی که در راستای این اردو انجام می شود پرداخت و اظهار کرد: برگزاری کلاس های آموزشی احکام، کامپیوتر، مهارت زندگی، تربیت فرزند و کارگاه های هنری خیاطی، ترمه دوزی، ربان دوزی و آشپزی از جمله برنامه های این اردوی جهادی است.

 

فرمانده پایگاه بسیج مدرسه علمیه رضویه خواهران مشهد تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه، اجرای کلیپ و سخنرانی با محوریت مقابله با فرقه های انحرافی چون وهابیت، انجمن حجتیه و شبکه های ماهواره از دیگر برنامه های این اردو می باشد. 

 

 گلمکانی اضافه کرد: به منظور تبیین جایگاه و تقویت اعتقاد شیعه، کلاس هایی نیز با هدف آشنایی و آموزش شیوه های مقابله با شبکه های ماهواره ای که علیه اسلام فعالیت می کنند برگزار می شود.

 

فرمانده پایگاه بسیج مدرسه علمیه رضویه خواهران مشهد با بیان این که برای کودکان نیز در این اردوی جهادی، برنامه در نظر گرفته شده است، افزود: کلاس های آموزشی، هنری، برگزاری مسابقه و جشن عبادت از جمله برنامه هایی است که برای کودکان اجرا می شود.

 

وی با اشاره به این که واحد بسیج مدرسه علمیه رضویه خواهران تا نیمه ماه رمضان برای شرکت در این برنامه از طلاب علاقه مند ثبت نام به عمل می آورد، گفت: علاقه مندان جهت ثبت نام و اطلاعات بیشتر به  واحد فرهنگی مدرسه علمیه رضویه خواهران مراجعه یا با شماره  09355575725  تماس حاصل نمایند./1309/ت302/ب5

 

ارسال نظرات