۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶
کد خبر: ۲۶۹۴۸۳
امام‌جمعه عالیشهر:

تصویب طرح الزام دولت به حفظ دستاوردهای هسته‌ای، نشانه هوشیاری ملت ایران است

خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام هاشمی با بیان این‌که تصویب طرح الزام دولت به حفظ دستاوردهای هسته‌ای، نشانه هوشیاری ملت ایران است، گفت: این مصوبه نشان داد که در ایران اسلامی، همه مردم یک‌صدا، علاوه بر اینکه به ‌حق مسلم دارا بودن فناوری هسته‌ای تأکید دارند، هوشیارانه متوجه این مهم هم هستند که نکند، دشمن بخواهد پای میز مذاکره به خواسته‌های غیر مشروع خود برسد.
حجت الاسلام سيد غلامرضا هاشمي

حجت‌الاسلام سید غلامرضا هاشمی، امام‌جمعه عالیشهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، با اشاره به تصویب طرح الزام دولت به حفظ دستاوردهای هسته‌ای، گفت: تصویب این طرح با رأی قاطع نمایندگان مجلس شورای اسلامی، گویای این واقعیت است که نمایندگان مردم نیز مثل همه مردم و طبق پیش‌بینی‌های هوشمندانه مقام معظم رهبری، این دغدغه را دارند که دشمنان ما و غربی‌ها، غیرقابل‌اعتماد و اهل دبه درآوردن، فریب و نیرنگ هستند.

 

وی افزود: بحث هسته‌ای، فقط یک بهانه برای واردکردن فشار بیشتر به مردم و دولت ایران است و کشورهای گروه 1+5 در مذاکرات به دنبال تسلط بر تمامیت کشور ما هستند که هرگز محقق نخواهد شد.

 

حجت الاسلام هاشمی افزود: این مصوبه نشان داد که در ایران اسلامی، همه مردم یک‌صدا، علاوه بر اینکه به‌حق مسلم دارا بودن فناوری هسته‌ای تأکید دارند، هوشیارانه متوجه این مهم هم هستند که نکند دشمن بخواهد پای میز مذاکره به خواسته‌های غیر مشروع خود برسد.

 

امام‌جمعه عالیشهر اظهار داشت: مصوبه مجلس ثابت کرد که نمایندگان مجلس هم با دلسوزی تمام در پشتیبانی از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای، برای حفظ آرمان‌های نظام مقدس، خواهند ایستاد و ذره‌ای کوتاه نخواهند آمد و بالاخره این مصوبه، جوابی به توطئه مکارانه کنگره آمریکای جنایتکار بود.

 

حجت‌الاسلام هاشمی تأکید کرد: مهم‌ترین اصلی که تیم مذاکره‌کننده ما باید به آن توجه کند، همان رعایت خطوط قرمز اعلامی از سوی مقام معظم رهبری و حفظ عزت و استقلال نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است./846/ت303/ح

ارسال نظرات