۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۲۶۹۵۰۸
کارشناس مذهبی:

حیات عربستان در گرو اطاعت از استکبار است

خبرگزاری رسا ـ کارشناس مذهبی یمن را پیروز قطعی در مبارزه با آل سعود دانست و گفت: عربستان به عنوان نوکر استکبار، نقشه های شوم آنها را در منطقه پیاده می کند و حیات خود را در گرو اطاعت از استکبار می داند.
داعش و عربستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام داود رمضانی، کارشناس مذهبی ظهر امروز در جمع نمازگزاران حرم علی بن باقر(ع)، با اشاره به این که در زیارت جامعه کبیره آمده است اهل بیت(ع) مایه خیر و برکت هستند، گفت: امام زمان اگر حضور داشته باشد، می توان از فیض وجودش بهره مند شد اما با وجود غیبت امام عصر  با دعای خود موجب رونق زندگی ما می شود.

 

وی افزود: امام زمان(عج)، قطب عالم امکان و سر منشأ همه خیرها و خوبی ها است و مانند خورشید پشت ابر است، از این رو ما انسان ها از نورانیت و برکت ایشان بهره مند می شویم.

 

حجت الاسلام رمضانی به اشاره به این که علامه طباطبایی می فرماید برکت یعنی خیری که دوام و استمرار داشته باشد، گفت: اعراب ماه مبارک رمضان را به عنوان رمضان کریم و خیر تعبیر می کنند.

 

این کارشناس مذهبی ابراز کرد: پیامبر اسلام(ص) در ابتدای روز، از خداوند خواستار پر خیر و برکت بودن روز خود می شد، از این رو ما در ابتدای هر امری شایسته است که خیر و برکت را از خداوند بخواهیم که یک نمونه آن گفتن اذان و اقامه در گوش نوزاد است.

 

وی با اشاره به این که جلسات قرآن کریم منشأ خیر برکت است و قرائت قرآن موجب نورانیت منازل می شود، گفت: امام صادق(ع) با نگاه به ماه، از خداوند خیر و برکت ماه پیش رو را درخواست می کرد.

 

حجت الاسلام رمضانی یاد آور شد: پیامبر اسلام(ص) به امام علی(ع) فرمود آیه 29 سوره مؤمنون را بخوان تا به هر مکانی وارد شوی، خیر و برکت در آنجا به وجود آید.

 

وی همچنین با اشاره به این که 89 روز از تجاوز آل سعود به یمن می گذرد و آنها همچنان مقاومت می کنند، گفت: علت مقاومت مردم یمن این است که از سوی امیرمؤمنان(ع) به دین اسلام روی آورده اند.

 

این کارشناس مذهبی یمن را پیروز قطعی در مبارزه با آل سعود دانست و افزود: عربستان به عنوان نوکر استکبار، نقشه های شوم آنها را در منطقه پیاده می کند و حیات خود را در گرو اطاعت از استکبار می داند./1307/پ202/ب4

 

ارسال نظرات