۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۲۷۰۷۵۶
با حضور قاریان برجسته ایرانی و مصری؛

محفل بزرگ قرآن کریم در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران از برگزاری محفل بزرگ قرآن کریم با حضور قاریان برجسته بین المللی ایرانی و مصری خبر داد.
 مسجد مقدس جمکران

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از  روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، حجت الاسلام عباس ابراهیمی با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان ماه میهمانی خدا و بهار قرآن ظرفیتی عظیم برای شناخت، خودسازی و بندگی خداوند است، گفت: این ماه فرصتی جهت ایجاد و تقویت مبانی فکری و معرفتی برگرفته از معارف قرآن و عترت به عنوان تنها نسخه هدایت بخش بشریت که باید از آن بهره برد.


وی با اشاره به اینکه همه باید این ماه را فرصت ارزشمندی بدانیم، عنوان کرد: معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران تلاش خود را به کارگرفته است تا با تاکید بر رویکرد معرفت‌ افزایی و آشنایی با تکالیف شرعی مناسب با اقتضائات مخاطبان، نسبت به میزبانی فرهنگی مشتاقان و نمازگزاران اقدام کرده و بسترهای لازم جهت بهره مندی بیشتر از فرصت ماه مبارک رمضان را برای مخاطبان خود فراهم کند.


معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران از برگزاری محفل بزرگ قرآنی با همکاری سازمان اوقاف و امور خیریه خبر داد و تصریح کرد: این مراسم با حضور استاد یوسف عقل از کشور مصر، استاد امین پویا و استاد محمدمهدی بیگی در سه شنبه نهم تیر ماه ( شام 13 رمضان) – ساعت 22:45 برگزار می‌شود.


ابراهیمی با اشاره به اهداف برگزاری این مراسم اذعان داشت: توجه هرچه بیش‌تر به قرآن باعث قرارگرفتن انسان در مسیر هدایت و بندگی می‌شود و در ماه رمضان باید از این فرصت مناسب استفاده کرد تا با الگو قرار دادن قرآن به سمت سعادت برویم./1323/د102/ی

ارسال نظرات