۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۸
کد خبر: ۲۷۰۸۹۵
ویژه دانش آموزان؛

اولین دوره های آموزشی هنری رسانه ای در مشهد برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر دفتر نمایندگی خراسان اداره کل پژوهش های اسلامی رسانه از برگزاری اولین دوره های آموزشی هنری رسانه ای ویژه دانش آموزان مقاطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان خبر داد.
هنر رسانه

محمود زنده دل، مدیر دفتر نمایندگی خراسان اداره کل پژوهش های اسلامی رسانه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد با اعلام این خبر گفت: با توجه به این که مشهد افزون بر برخورداری از عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام در سال 2017 میلادی از سوی آیسسکو (ISESCO)، میزبان اجلاس جهانی آیسسکو نیز خواهد بود این موضوع فرصت مناسبی را برای مطرح شدن بیش از پیش مشهد در سطح جهان اسلام و ارائه فعالیت های فرهنگی فراهم می آورد.

 

وی افزود: بر این اساس، دفتر نمایندگی خراسان اداره کل پژوهش های اسلامی رسانه، در راستای وظایف محوله سازمانی و به منظور آموزش و پرورش استعدادهای نوجوانان و جوانان علاقمند به فعالیت های فرهنگی و رسانه ای، همسو با اهداف پایتخت فرهنگی جهان اسلام اقدام به برگزاری مجموعه دوره های آموزشی هنرهای اسلامی کرده است.

 

اهداف دوره‌های آموزشی هنری رسانه ای

مدیر دفتر نمایندگی خراسان اداره کل پژوهش های اسلامی رسانه هدف از برگزاری این دوره ها را آشنا کردن نوجوانان و جوانان با ظرفیت های هنری همچون تولید انیمیشن، فیلم سازی مستند، خطاطی و عکاسی جهت اثر گذاری بیشتر در فضای رسانه ای دینی و اسلامی، پر کردن اوقات فراغت نسل جوان و نوجوان و شناخت و تربیت استعدادهای درخشان جهت ورود به عرصه تولیدات کوتاه رادیویی ـ تلویزیونی دانست.

 

زنده دل خاطرنشان کرد: این دوره‌ها برای دانش آموزان مقاطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان در نظر گرفته شده و در صورت استقبال دانشجویان  و طلاب نیز، کلاس های مجزایی برگزار خواهد شد.

 

وی تصریح کرد: کلیه کلاس ها برای برادران و خواهران به صورت جداگانه بوده و برای پذیرش هنرجویان شرط سنی وجود ندارد.

 

مدارک مورد نیاز و نحوه ثبت نام

وی اضافه کرد: مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام 2 قطعه عکس، روگرفت از صفحه اول و کارت ملی، تکمیل فرم ثبت‌نام  و ارائه حضوری این مدارک در دفتر نمایندگی خراسان اداره کل پژوهش های اسلامی رسانه است.

 

مدیر دفتر نمایندگی خراسان اداره کل پژوهش های اسلامی رسانه، زمان برگزاری این دوره آموزشی را از ابتدای مرداد ماه تا 25 شهریورماه اعلام و تصریح کرد: در پایان دوره، هنرجویانی که بتوانند امتیاز لازم را کسب کنند گواهی آموزشی دریافت خواهند کرد.

 زنده دل گفت: مکان برگزاری این دوره های آموزشی در دفتر نمایندگی خراسان اداره کل پژوهش های اسلامی رسانه ، واقع در خیابان امام خمینی 25، مجموعه فرهنگی و هنری صبا است.

 

گفتنی است طلاب و دانش آموزانی که قصد دارند در این دوره های آموزشی شرکت کنند می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفن 32215106 تماس بگیرند./859/ت302/ب5

 

ارسال نظرات