۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵
کد خبر: ۲۷۱۹۱۱
مدرس حوزه علمیه خوی:

شبکه‌های اجتماعی در صدد پیاده‌سازی افکار مسموم غربی در جوامع اسلامی هستند

خبرگزاری رسا ـ مدرس حوزه علمیه خوی گفت: افزایش شبکه‌های اجتماعی و تشکیل گروه‌ها در این شبکه‌ها سبب شده است که جوانان به پیاده سازی افکار مسموم غربی در جامعه اسلامی تشویق شوند.
شبکه هاي اجتماعي

حجت الاسلام هادی محمدلو، مدرس حوزه علمیه خوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه با اشاره به تأثیر شبکه های اجتماعی در افکار و رفتار مردم، اظهار داشت: افزایش شبکه های اجتماعی و تشکیل گروه‌ها در این شبکه ها سبب شده است که جوانان به پیاده‌سازی افکار مسموم غربی در جامعه اسلامی تشویق شوند.

 

حجت‌الاسلام محمدلو با اشاره به جنگ نرم دشمنان اسلام در دنیای کنونی، اظهار کرد: جامعه هدف دشمنان در جوامع امروزی و جهان سوم بیشتر بر روی جوانان متمرکز است و باید در همین راستا با فرهنگ‌سازی و آگاهی دادن به جوانان نسبت به این فریب‌ها و نقشه‌های شوم معاندان نظام اسلامی از اقدامات آن‌ها جلوگیری کرد.

 

وی تصریح کرد: نحوه پوشش و حجاب در کشورهای مسلمان مانند سدی در برابر فرهنگ بی پایه و اساس غربی ایستاده است و بانوان می‌توانند با حفظ عفاف و حجاب خود مشت محکمی بر دهان استکبار و فرهنگ های غلط آن ها زده باشند.

 

مدرس حوزه علمیه خوی خاطرنشان کرد: با اجبار و زور نمی توان چیزی را در جامعه فرهنگ‌سازی کرد و هر موضوعی در جامعه را باید روح جمعی آن مردم پذیرفته باشد و این مهم فقط با فرهنگ سازی صحیح عملی خواهد شد.

 

حجت الاسلام محمدلو تصریح کرد: در هر جامعه ای اگر مشکل اشتغال جوانان و فقر درجامعه با توجه به نیازهای اجتماعی حل شود، شاهد پیشرفت های خوبی در از بین رفتن بی‌حجابی و بی دینی در جامعه خواهیم بود./936/ت303/ح

ارسال نظرات