۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۱
کد خبر: ۲۷۵۰۳۱
آیت‌ الله دری نجف آبادی:

عزت و سربلندی نظام در سایه هوشمندی مسؤولان است

خبرگزاری رسا ـ آیت‌ الله دری نجف آبادی با بیان این که گفتمان صلح و ظرفیت چانه زنی برد برد به عنوان اصلی مهم در سیاست خارجی ایران، در جهان خودنمایی کرد، اظهار داشت: دستاورد بزرگ توافق هسته ای ایران اسلامی در برابر شش قدرت برتر دنیا ، دسیسه های صهیونیست ها را به نابودی کشید و اسراییل را منزوی کرد.
آيت الله قربانعلي دري نجف آبادي

آیت‌ الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، در گفت و گو  با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، اظهار داشت: توافق هسته ای ایران اسلامی نتیجه تلاش های دو ساله دولت تدبیر و امید زحمات بی دریغ 12 ساله نظام ، رهبری و دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

 

جمهوری اسلامی ایران قدرت نرم خود را به خوبی برای جهانیان به نمایش گذاشته است

آیت‌ الله دری نجف آبادی با بیان این که ایران اسلامی به خوبی در مقابل زیاده‌خواهی‌های کشورهای قدرتمند ایستادگی کرد، خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران قدرت نرم خود را به خوبی برای جهانیان به نمایش گذاشته است.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان داشت: امیدواریم توافق هسته‌ای به نفع کشورمان باشد و انتظار می‌رود این توافق دستاوردی بزرگ و با ارزش برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد.

 

امام جمعه اراک با بیان این که عزت و سربلندی نظام در سایه هوشمندی مسؤولان است، اظهار داشت: متن توافق های صورت گرفته باید در شورای امنیت و مجلس شورای اسلامی بررسی شود و نظرات مقام معظم رهبری و تمامی دستگاه های ذیربط از نظر سیاسی و حقوقی با دقت دنبال شود و در مقابل آمریکا نیز این متن را بررسی می کند.

 

عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری با بیان این که دستیابی به توافق هسته ای آغاز راه است، تصریح کرد: باید در راستای ظرفیت های درونی نظام با برنامه و اراده بر مبنای سیاست اقتصاد مقاومتی و همچنین در جهت باروری اقتصادی و ساماندهی شرایط کشور تلاش شود.

 

آیت‌ الله دری نجف آبادی گفت: درست است مذاکرات هسته‌ای به توافق منجر شده، اما دولت ایران اسلامی در ادامه راه نباید غفلت کند و باید همیشه هوشیار باشد.

 

امام جمعه اراک با بیان این که گفتمان صلح و ظرفیت چانه زنی برد برد به عنوان اصلی مهم در سیاست خارجی ایران، در جهان خودنمایی کرد، اظهار داشت: دستاورد بزرگ توافق هسته ای ایران اسلامی در برابر شش قدرت برتر دنیا، دسیسه های صهیونیست ها را به ورطه نابودی کشید و اسراییل را منزوی کرد.

 

عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری با بیان این که توافق هسته ای یک توافق دو طرفه است خاطر نشان کرد: اگر طرفین مذاکرات به تعهدات و توافق خود پایبند باشند، قطعا ایران اسلامی نیز به تعهدات خود پایبند خواهد بود./842/ت302/ش

ارسال نظرات