۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۷
کد خبر: ۲۷۶۷۰۲
معاون امور شهرستان های حوزه های علمیه خواهران:

حوزه خواهران خوزستان جایگاه نخست فعالیت فرهنگی کشور را کسب کرده است

خبرگزاری رسا ـ معاون امور شهرستان های حوزه های علمیه خواهران با اشاره به فعالیت های فرهنگی حوزه های علمیه خواهران خوزستان گفت: حوزه خواهران خوزستان جایگاه نخست فعالیت فرهنگی کشور را کسب کرده است.
حجت الاسلام رسول ابراهيميان ، معاون امور شهرستان هاي حوزه هاي علميه خواهران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام رسول ابراهیمیان، معاون امور شهرستان‌های حوزه های علمیه خواهران، پیش از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان، با اشاره به جایگاه حوزه های علمیه خوزستان در کشور، اظهار داشت: مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور، به جهت بالابودن سطح مدارس علمیه خوزستان، جایگاه ویژه ای را به این استان اختصاص داده است.

 

وی ادامه داد: این مسأله مهم به سبب فعالیت و حمایت های ویژه نماینده ولی فقیه در خوزستان از این حوزه است.

 

حجت الاسلام ابراهیمیان  با بیان این که حوزه های علمیه خواهران استان خوزستان از نظر تعداد مدارس علمیه رتبه سوم در کشور را به خود اختصاص داده است، ابرازداشت: این استان پس از تهران و اصفهان جایگاه سوم را کسب کرده است.

 

وی با اشاره به فعالیت های فرهنگی حوزه های علمیه خواهران خوزستان ادامه داد: گسترش فعالیت های فرهنگی حوزه های علمیه خواهران این استان به مقامی رسیده که جایگاه نخست در کشور را نصیب خود کرده و این افتخاری بزرگ برای خوزستان است.

 

معاون امور شهرستان های حوزه های علمیه خواهران کشور با اشاره به سبب تودیع حجت الاسلام سلطانی، اظهار داشت: با توجه به استعفای حجت الاسلام سلطانی به دلیل مشاغل تحصیلی و ادامه فعالیت های علمی، مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران کشور بنا به پیشنهاد آیت الله موسوی جزایری، حجت الاسلام لویمی را به عنوان مدیر جدید حوزه خواهران خوزستان منصوب کرد.

 

وی با اشاره به این که به حمایت بیشتر از حوزه های علمیه خواهران نیازمند هستیم، عنوان کرد: باید در میان حوزه های علمیه توازنی برقرار شود./9453/پ203/ح

ارسال نظرات