۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۸
کد خبر: ۲۷۷۱۹۰
مسؤول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خوزستان خبرداد؛

39 نمازجمعه در سطح استان خوزستان برگزار می‌شود/ برپایی نمازجمعه در 16 نقطه دیگر استان از سال آینده

خبرگزاری رسا ـ مسؤول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خوزستان با اشاره به این که 30 نماز جمعه در سطح مساجد، هشت مورد در مصلی و یک نماز جمعه نیز در امامزاده در خوزستان اقامه می شود، گفت: اکنون 16 نقطه در خوزستان استعداد برپایی نماز جمعه را دارند و امیدواریم با همت مسؤولان خوزستان، سال آینده شاهد انتصاب امامان جمعه این مناطق باشیم.
حجت الاسلام محمود محمدزاده ، مسؤول شوراي سياست گذاري ائمه جمعه خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام محمود محمدزاده، مسؤول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خوزستان، ظهر امروز در گردهمایی منادیان توحید که ویژه اعضای ستاد اقامه نماز جمعه استان در اهواز برگزار شد، با اشاره به  که گردهمایی امروز در جهت تقدیر و تشکر از تلاش های اعضا ستاد اقامه نمازجمعه استان است، عنوان کرد: در این گردهمایی از خانواده ائمه جمعه آیت الله قاضی دزفولی و آیت الله مجتهدی که در آغاز انقلاب در این زمینه فعال بودند تجلیل می‌شوند.

 

وی بیان داشت: انتصاب مقتدایی به عنوان استاندار خوزستان از موفقیت‌های دولت تدبیر و امید در خوزستان است؛ دانش لازم و انگیزه و روحیه برای فعالیت در ایشان وجود دارد.

 

حجت الاسلام محمدزاده ادامه داد: برگزاری جلسه کشوری پیرغلامان حسینی(ع)، ستاد اربعین، جلسات ویژه ماه مبارک رمضان و اکنون گردهمایی منادیان توحید از خدمات ایشان است.

 

مسؤول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خوزستان گفت:  30 نماز جمعه در سطح مساجد، هشت مورد در مصلی و یک نماز جمعه نیز در امامزاده در خوزستان اقامه می شود.

 

وی افزود: اکنون 16 نقطه در خوزستان استعداد برپایی نماز جمعه را دارند و امیدواریم با همت مسؤولان خوزستان، سال آینده شاهد انتصاب امامان جمعه این مناطق باشیم.

 

حجت الاسلام محمدزاده ابراز داشت: اکنون در کشور 830 مکان برای برپایی نماز جمعه وجود دارد و 30 هزار نفر نیز به عنوان اعضای ستاد نماز جمعه مشغول بکار هستند که95 درصد این افراد به صورت افتخاری فعالیت می کنند.

 

مسؤول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خوزستان در پایان یادآور شد: همه ائمه جمعه خوزستان بومی هستند./9453/پ203/ح

ارسال نظرات