۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۵
کد خبر: ۲۷۷۲۵۵
ائمه جمعه خوزستان در نامه ای به رهبر معظم انقلاب مطرح کردند؛

تقدیر از مجاهدت های آیت الله موسوی جزایری در راه دین و انقلاب

خبرگزاری رسا ـ ائمه جمعه خوزستان در قالب نامه ای خطاب به رهبرمعظم انقلاب، از تلاش ها و مجاهدت های آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان تقدیر و تشکر کردند.
شوراي سياستگذاري ائمه جمعه کشور گردهمايي مناديان توحيد

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، ائمه جمعه خوزستان در قالب نامه ای خطاب به رهبرمعظم انقلاب، از تلاش ها و مجاهدت های آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان تقدیر و تشکر کردند و برای ایشان آرزوی سلامتی و اجر عظیم از خداوند منان را خواستار شدند.

 

متن این نامه به شرح زیر است:

 

با اهداء سلام، تحیات و آرزوی طول عمر با عزت و سلامتی

 

احتراما از آنجایی که انقلاب مقدس اسلامی مردم شریف ایران بر فرهنگ دینی استوار بوده و میوه نهال با ارزش تفکر نورانی قرآن و مکتب اهل بیت علیهم السلام است، به یقین روحانیت متعهد، پارسا و پاکباخته ای که مرزبان این فرهنگ و تفکر می باشند، مهم ترین نقش را ایفا می کنند. عالمان دینی که رایت پرافتخار مکتب وحی را بر دوش می کشند، با بیان و تبلیغ خود تشنگان را از زمزم ولایت سیراب می سازند خصوصا در عصر ظهور حضرت امام خمینی(ره) که قرن حرکت و بیداری، رهایی از افکار ظلمانی منحرف و نجات از یوغ سلطه ی بیگاناگان ضد دین است. یکی از مصادیق کامل این سلسله جلیله، شخصیت گرانمایه ای است که نزدیک به نیم قرن است خوزستان عزیزی که دین خود را به اسلام ادا کرد و مردم شریف این دیار قهرمان پرور و دروازه تشیع، از وجود پر برکت وی بهره مند شده و می شوند.

 

آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده مکرم حضرتعالی در استان که در هدایت حرکت مردمی پیش از انقلاب، دفع شرور اشرار پس از انقلاب و در دوران دفاع مقدس و بعد از آن تا به امروز در دفاع از ارزش های دین و انقلاب و خط ولایت پیشگام همه فرزندان مدافع حریم اسلام و مکتب اهل بیت بوده و است.

 

معظم له که در تربیت نفوس و هدایت جامعه در تأسیس حوزه های علمیه استان و پرورش روحانیان و طلاب فراوان و ایجاد اتحاد و همدلی و هم زبانی ریشه دار بین مسؤولان، مردم و همه طوایف گوناگون و متکثر استان خوزستان سر از پا نشناخته و نزدیک به 35 سال است که در سنگر دشمن شکن و وحدت آفرین نمازجمعه اهواز نور می کند، ما ائمه جمعه استان خوزستان نخست شکر این نعمت را به درگاه منان سبحان بجا می آوریم  و ثانیا مراتب تقدیر خود از نماینده مکرم حضرتعالی در استان خوزستان و امام جمعه معزز اهواز، آیت الله موسوی جزایری را اعلام می نمائیم و از خداوند بزرگ می خواهیم توفیق خدمت به اسلام و انقلاب و سنگر نمازجمعه را در زیر سایه پرافتخار حضرتعالی و نماینده محترمان در استان را به ما عنایت فرمائید، سایه پر مهرتان بر سر امت اسلامی مستدام باد.

 

لازم به ذکر است، این نامه در گردهمایی منادیان توحید، دوشنبه، پنجم مردادماه سال جاری، در جمع علماء، ائمه جمعه خوزستان، اعضا ستاد اقامه نمازجمعه خوزستان و جمعی از نمازگزان در محل مجتمع فجر اهواز از زبان حجت الاسلام شکرالله سلیمانی، امام جمعه شوشتر قرائت شد./9453/د102/ج

ارسال نظرات