۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۲
کد خبر: ۲۷۷۶۷۶

شناسایی بالغ بر ۵۰ شهید غواص و خط شکن

خبرگزاری رسا ـ رییس معراج شهدای مرکز با بیان اینکه هنوز به خانواده­های معظم شهدا شناسایی شده اطلاع رسانی نشده است، گفت: امکان انتشار اسامی شهدا نیست، بنابراین به محض اطلاع­رسانی به خانواده­ها اسامی شهدا شناسایی شده اعلام خواهد شد.
شناسايي بالغ بر 50 شهيد غواص و خط شکن

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، سرهنگ ابراهیم رنگین، مسؤول معراج شهدای مرکز خاطرنشان کرد: پس از انجام اقدامات کارشناسی تا کنون موفق به شناسایی بالغ بر 50 شهید از شهدای خط شکن و غواص از جمع 175 شهید شده­ایم. امید است با ادامه تلاش­ها بتوانیم تعداد بیشتری از این شهدای عزیز را شناسایی و تحویل خانواده­ای چشم انتظارشان بدهیم.

 

رنگین یادآور شد: قرار است این شهدای عزیز به همراه شهدای گمنام در 25 شوال برابر با 20 مرداد ماه مصادف با شهادت امام جعفر صادق(ع) در استانهای مربوطه تشییع و به خاک سپرده شوند.

 

رییس معراج شهدای مرکز تصریح کرد: با توجه به اینکه هنوز به خانواده­های معظم شهدا شناسایی شده اطلاع رسانی صورت نپذیرفته، امکان انتشار اسامی شهدا نیست، بنابراین به محض اطلاع رسانی به خانواده ها اسامی شهدا شناسایی شده از طریق مبادی ذیربط در استان­ها اعلام خواهد شد./822/د102/ی

ارسال نظرات