۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۶
کد خبر: ۲۷۷۹۵۹

مراسم بزرگداشت اربعین شهدای مدافع حرم در شهرری برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم بزرگداشت اربعین شهدای مدافع حرم «شهید امرایی» «شهید غفاری» و «شهید حمیدی» به همت ناحیه بسیج ری در حسینیه الزهرا(س) سپاه سیدالشهدا استان تهران برگزار شد.
مدافعان حرم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم بزرگداشت اربعین شهدای مدافع حرم «شهید امرایی» «شهید غفاری» و «شهید حمیدی» عصر پنجشنبه به همیت ناحیه بسیج ری و با حضور مسؤولان شهرری و خانواده معظم شهدا و ایثارگران و بسیجیان در حسینیه الزهرا(س) سپاه سیدالشهدا استان تهران برگزار شد.

 

در ابتدای مراسم آیاتی چند از کلام‌الله مجید از سوی قاری برجسته و مشهور حجت‌الاسلام درچه‌ای قرائت شد.

 

در این مراسم از سوی مردم برای شادی ارواح شهدای مدافع حرم جزءخوانی قرآن کریم انجام گرفت، همچنین ذاکران و مداحان اهل‌بیت حاج نعیم و حاج داوود شفیعی به مدیجه سرایی و سوگواری پرداختند.

 

این مراسم با حضور مسؤولان و شخصیت‌های شهرری، خانواده شهدا و ایثارگران، بسیجیان، خادمان آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در حسینیه الزهرا(س) سپاه سیدالشهدا استان تهران در شهرری برگزار شد.

 

در این مراسم حجت‌الاسلام علی شیرازی به بیان مطالبی درباره مقام بالای این شهدا و مکر دشمنان اسلام و استکبار جهانی در مقابله با اسلام ناب محمدی پرداخت.

 

در پایان وصیت‌نامه این شهدای گرانقدر بین مردم توزیع شده و با تجلیل و تقدیر از خانواده این شهدا مراسم به پایان رسید./807/پ203/ب4

ارسال نظرات