۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۲۷۸۱۸۸
امام جمعه دیر:

تمسک به آیات قرآن کریم اعتقادات و افکار جوانان را در مقابل هجمه‌های دشمنان بیمه می‌کند

خبرگزای رسا ـ امام جمعه دیر با بیان این‌که قرآن کتاب زندگی است که باید به دستورات این کتاب گرانقدر عمل کنیم، گفت: اگر به آیات قرآن تسمک بجوییم دشمنان اسلام نمی توانند اعتقادات و افکار جوانان را مورد هدف قرار دهند.
امام جمعه دير

به گزارش خبرگزاری رسا در بوشهر، طرح ملی قرآنی 1449 با عنوان قرآن کتاب زندگی با حضور حجت‌الاسلام سید علی حسینی امام جمعه دیر، حمزه اعتماد فرماندار دیر، حجت‌الاسلام سید ابراهیم سعیدی رئیس تبلیغات اسلامی دیر، سید اقبال واحدی مجری رسانه ملی و علاقه مندان به قرآن و اقشار مختلف مردم درمحل مصلی نماز دیر اجرا شد.

 

حجت‌الاسلام سید علی حسینی در ابتدای این برنامه اظهار داشت: قرآن کتاب زندگی است که باید به دستورات این کتاب گران قدر عمل کنیم و اگر به آیات قرآن تسمک بجوییم دشمنان اسلام نمی توانند اعتقادات و افکار جوانان را مورد هدف قراردهند.

 

حمزه اعتماد، فرماندار دیر در ادامه اظهار داشت: امروز مردم دیر مفتخرند که این برنامه بزرگ قرآنی در این شهرستان بصورت زنده پخش می‌شود و همه مسوولان در این برنامه معنوی که بخوبی برگزار شد،حضور فعالی داشتند که از آنان تشکر می‌شود.

 

سید اقبال واحدی مجری رسانه ملی  در حاشیه های این برنامه قرآنی گفت: در سیاستگذاری های سازمان صدا و سیما همواره دنبال افزایش کمی و کیفی برنامه های معارف بویژه قرآن کریم هستیم.

 

مجری رسانه ملی با اشاره به 38 برنامه قرآنی 1449 در سطح کشور افزود: هدف از این برنامه ملی شناسایی استعدادهای قرآنی و ترغیب آنان به این کتاب بزرگ می باشد./846/د102/ح

ارسال نظرات