۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۱
کد خبر: ۲۷۹۰۲۲
امام جمعه مشهد اردهال کاشان مطرح کرد؛

جمهوری اسلامی ایران کانون توجه خاورمیانه و دنیا

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مشهد اردهال کاشان با اشاره به این که عربستان نمی تواند با خرید سلاح و تجهیزات نظامی خواسته های خود را به ایران دیکته کند ودر برابر ایران به برتری برسد گفت: ایران اسلامی در کانون توجه خاورمیانه و دنیا قرار دارد.
حجت الاسلام مهدي سليماني اردهالي

حجت الاسلام مهدی سلیمانی اردهالی، امام جمعه مشهد اردهال کاشان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به سوزاندن خانه خانواده مظلوم فلسطینی از سوی اسرائیل، گفت: جنایات وحشتناک در فلسطین به وسیله حاکمیتی ظالم و نامشروع اتفاق می افتد، چرا که اسرائیل سرزمین فلسطین را با زور غصب کرده است.

 

حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به دست پنهان آمریکای جنایتکار در پس پرده سوزاندن خانه فلسطینی، گفت: ما با دیدن پادشاه سعودی، باید پادشاه درست کن را نیز ببینیم که چه کسی رژیم سعودی را ایجاد کرده است.

 

امام جمعه مشهد اردهال کاشان با بیان این که مردم کشورها باید با رأی خود حاکمان خود را تعیین کنند، گفت: آمریکا به دنبال نگه داشتن حکومت پادشاهی در کشورها است.

 

به گفته وی، اسرائیل در مذاکرات هسته ای به دنبال برهم زدن توافق و به نتیجه نرسیدن مذاکرات است که البته احتمال دارد که این سر و صداها نوعی جنگ زرگری باشد که در کنگره آمریکا نیز شاهد آن هستیم.

 

وی با اشاره به این که اسرائیل به دنبال داغ نگه داشتن پروسه ایران هراسی است، گفت: اسرائیل تلاش می کند تا به کشورها دیکته کند، ایران بعد از توافق هسته ای نیز همان ایران قبل از توافق است که به کشورهای عربی تجاوز خواهد کرد تا از این طریق سلاح های خود را در کشورهای عربی به فروش برساند.

 

استاد درس خارج حوزه علمیه قم توافق همکاری دفاعی بین پادشاه سعودی و اسرائیل را توافقی ننگین خواند و افزود: عربستان با باج دادن به اسرائیل و پرداخت پول های هنگفت به روسیه از این کشور سلاح نظامی دریافت می‌کند.

 

حجت الاسلام سلیمانی گفت: پادشاه عربستان که شخصی متکبر و ناقص العقل است، مسیر را اشتباه طی می کند و به جای همراهی با ایران که منطقی قرآنی دارد، با اسرائیل نشست و برخواست می کند.

 

امام جمعه مشهد اردهال با تأکید بر این که عربستان نمی تواند با خرید سلاح و تجهیزات نظامی خواسته های خود را به ایران دیکته کند و بر ایران اسلامی برتری پیدا کند، گفت: ایران اسلامی در کانون توجه خاورمیانه و دنیا است.

 

وی با یادآوری عزت ذاتی ایران و همراهی بین مردم و رهبری، تأکید کرد: این همراهی برای ایران استحکام و سعادت ایجاد کرده است و  در مذاکرات هسته ای، با توجه به تمام کارشکنی‌های دنیا، ایران اسلامی در برابر قدرت های جهانی ایستاد و حرف خود را به کرسی نشاند.

 

استاد درس خارج حوزه علمیه با سفارش به کشورهای غربی جهت پیروی نکردن از رژیم کودک‌کش اسرائیل، گفت: توافق به نتیجه برسد یا نرسد، ایران اسلامی پیروز است و اگر طرف مذاکره کننده زیر میز مذاکره بزند، ملت ایران چنان زیر میز خواهد زد تا صدای آن در جهان طنین انداز شود./1307/ت302/ح

ارسال نظرات