۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۲۷۹۴۰۲
رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی اصفهان:

نیروی انتظامی سرباز ولایت و نگهبان ارزش‌های دینی است

خبرگزاری رسا ـ رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان این‌که همکاران ما در نیروی انتظامی در سخت ترین شرایط سخت‌ترین مأموریت ها را انجام می دهند، همکاران از جهات مختلف در مضیقه هستند اما با این وجود در عرصه‌های مختلف حرفی برای گفتن دارند و سربازان ولایت و نگهبانان ارزش‌های دینی هستند.
نيروي انتظامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام محمدحسین عادل پور، رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان بعد از ظهر امروز در مراسمی که به مناسبت روز خبرنگار در تالار شهروند برگزار شد، با بیان این که نیروی انتظامی مأموریت‌های سخت و زیادی دارد، گفت: همکاران ما در نیروی انتظامی در سخت ترین شرایط سخت‌ترین مأموریت ها را انجام می دهند، همکاران از جهات مختلف در مضیقه هستند، اما با این وجود در عرصه‌های مختلف حرفی برای گفتن دارند و سربازان ولایت و نگهبانان ارزش‌های دینی هستند.

 

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون لزوم وجود 10 میلیون حافظ قرآن در کشور بیان کرد: ناجا فعالیت‌های خود را پس از فرمایشات مقام معظم رهبری از سال 92 آغاز کرد که در این راستا مسابقات قرآنی و آزمون حفظ قرآن را پیگیری و برگزار کردیم.

 

رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان پیرامون فعالیت‌های نیروی انتظامی استان اصفهان در فعالیت های قرآنی تصریح کرد: ناجای اصفهان در سال 92 در بحث مسابقات قرآنی مقام‌هایی کسب کرده و در آزمون حفظ قرآن از حفظ یک جز تا حفظ کل آزمون برگزار کردیم که هزار و 100 نفر در این آزمون موفق شدند و مقام نخست کشوری را در حفظ قرآن کسب کردیم.

 

وی ادامه داد: در سال 93 نیز 5 هزار نفر از همکاران نیروی انتظامی در آزمون حفظ قرآن شرکت داشتند که هزار و 360 نفر در آزمون حفظ قرآن نمره قبولی را کسب کردند، البته شایان ذکر است که این آزمون ها در نیروی انتظامی برگزار نمی‌شود و سازمان تبلیغات متولی برگزاری آن است.

 

حجت الاسلام عادل پور با اشاره به اهمیت حفظ قرآن تأکید کرد: سال گذشته هزار و 360 نفر از همکاران نیروی انتظامی استان اصفهان و خانواده های آنان در حفظ یک تا 10 جز قرآن نمره قبولی کسب کردند و سردار آقای خانی، فرماندهی انتظامی استان اصفهان به عنوان فرمانده قرآنی رتبه نخست حفظ قرآن را کسب کرد./1304/پ203/ح

ارسال نظرات