۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۵
کد خبر: ۲۷۹۴۳۶
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی:

طرح «مهر تحصیلی» ویژه دانش‌آموزان بی‌بضاعت استان مرکزی برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی از برگزاری طرح مهر تحصیلی ویژه حمایت از دانش‌آموزان بی‌بضاعت در استان خبرداد و گفت: طرح مذکور 15 شهریورماه سال جاری با هدف احصای تمامی موقوفات برای دانش‌آموزان و کاهش آسیب‌های بی‌سوادی اجرایی می‌شود.
حجت‌الاسلام آيت‌الله عباسيان، مديرکل اوقاف و امور خيريه استان مرکزي نشست خبري مديرکل اوقاف و امور خيريه استان مرکزي با اصحاب رسانه نشست خبري مديرکل اوقاف و امور خيريه استان مرکزي با اصحاب رسانه نشست خبري مديرکل اوقاف و امور خيريه استان مرکزي با اصحاب رسانه نشست خبري مديرکل اوقاف و امور خيريه استان مرکزي با اصحاب رسانه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، حجت‌الاسلام آیت‌الله عباسیان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی، بعد از ظهر امروز یکشنبه 18 مرداد، در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن جلسات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی، ضمن تبریک روز خبرنگار، گفت: وقف در ادامه تحصیل دانش‌آموزان یتیم و بی‌بضاعت در تمام مقاطع تحصیلی نقش چشمگیری دارد و به مناسبت‌های مختلف طرح‌های ویژه‌ای در نظر گرفته می‌شود.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی با بیان این که طرح رایگان حمایت از کودکان بی‌بضاعت در مدارس از دیرباز انجام می‌شده، اظهار کرد: در بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت و یتیم افرادی با استعداد و نخبه وجود دارند که با حمایت‌های مالی افراد خیراندیش در حال ادامه تحصیل هستند.

 

طرح مهر تحصیلی شامل 300 بسته از اقلام نوشت‌افزاری برای دانش‌آموزان ‌بضاعت

حجت‌الاسلام عباسیان از برگزاری طرح مهر تحصیلی ویژه حمایت از دانش‌آموزان بی‌بضاعت در استان خبرداد و بیان داشت: طرح مذکور 15 شهریور ماه سال جاری با هدف احصای تمامی موقوفات برای دانش‌آموزان و کاهش آسیب‌های بی‌سوادی اجرایی می‌شود.

 

وی با تأکید بر اینکه اداره کل اوقاف در راستای کاهش بی‌سوادی و ارتقای سطح سواد افراد بی‌بضاعت همواره دارای دغدغه است ادامه داد: طرح مهر تحصیلی شامل 300 بسته از اقلام نوشت‌افزاری برای دانش‌آموزان می شود که در موعد مقرر به آنها اهدا خواهد شد.

 

برگزاری سی‌و‌هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم در استان مرکزی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی از برگزاری سی‌و‌هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم در استان مرکزی در قالب رشته‌های حفظ، قرائت تحقیق و ترتیل، اذان، ابتهال، مدیحه‌سرایی و هم‌خوانی خبرداد و افزود: ثبت‌نام این دوره از مسابقات از 4 مرداد ماه آغاز و تا 24 همین ماه ادامه دارد.

 

حجت‌الاسلام عباسیان برگزاری مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات قرآنی را 24 مرداد تا 14 شهریور ماه عنوان کرد و افزود: برگزیدگان مرحله شهرستانی از 15 شهریور ماه تا 21 همین ماه در مرحله استانی بایکدیگر به رقابت می‌پردازند.

 

برگزاری مراسم سوگواری رییس مذهب جعفری در 19 بقعه استان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی در ادامه ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت ششمین سپهر آسمان ولایت و امامت، امام جعفر صادق(ع) گفت: در 19 بقعه از بقاع متبرکه استان مرکزی مراسم سوگواری رییس مذهب تشیع برگزار می‌شود.

 

حجت‌الاسلام عباسیان در ادامه با بیان اینکه آستان مقدس امامزادگان آمنه خاتون(س) و امامزاده عبدالله(ع) و محمد عابد(ع) در شهرستان اراک میزبان عزاداران خاندان عصمت و طهارت(ع)، اظهار کرد: حجت‌الاسلام تهرانی و حجت‌الاسلام اکبری سخنرانان ویژه این دو مراسم هستند./842/پ202/ب4

ارسال نظرات