۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۲۷۹۶۲۸
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

اقتدار نظام اسلامی عامل هراس ایادی استکباری است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که اقتدار نظام اسلامی عامل هراس ایادی استکباری است، گفت: نظام اسلامی امروز در عرصه نظامی به اوج رسیده و از توان و قابلیت های بسیار ارزنده ای برخوردار است.
علي معلمي نماينده مازندران در خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، امروز در جمع بسیجیان شهرستان آمل که در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه آمل برگزار شد با تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت امام صادق(ع)، گفت: امام صادق(ع) نقش ارزشمندی در ترویج دین مبین اسلام داشته است که امروز باید از شیوه های این امام همام در راستای تبلیغ دین بهره گیری کنیم.


نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به حضور شهدای غواص و خط شکن در مازندران، بیان داشت: مراسم استقبال و تکریم از شهدای گرانقدر در شهرهای مازندران در حال انجام است که مردم ما حضوری گسترده و پرشور در این برنامه های ارزشمند دارند.


امام جمعه قائمشهر با بیان این که این شهدای عزیز و ارزشمند به بهترین نحو ممکن در راستای مقابله با دشمن ایستادگی و مقاومت کردند، تصریح کرد: شهدای غواص ما خود را برای همیشه ماندگار و جاویدان کردند که دشمن آنان را در اوج مظلومیت به شهادت رساند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی افزود: در دوران دفاع مقدس ایثار و مقاومت های بسیاری به واسطه تلاش های ارزشمند فرزندان این سرزمین رقم خورده است که به آن افتخار می کنیم.


نماینده مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر این که مردم ما همواره پیرو مسیر والای شهدا هستند خاطرنشان کرد: این حضور ارزشمند مردم در مراسم استقبال و تکریم از شهدا نشانگر ابراز ارادت مردم به آرمان های شهدای گرانقدر و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.


وی با بیان این که اقتدار نظام اسلامی عامل هراس ایادی استکباری است، گفت: نظام اسلامی امروز در عرصه نظامی به اوج رسیده و از توان و قابلیت های بسیار ارزنده ای برخوردار است.


امام جمعه قائم شهر تصریح کرد: دشمنان از قدرت نظامی ایران اسلامی ترس و وحشت دارند و می دانند اگر حمله نظامی آغاز شود پایان سخت و وحشتناکی در انتظار آنان است.


حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که بهره گیری از فرهنگ مقاومت و پایداری نظام اسلامی را در جایگاهی والا قرار داده است، گفت: به برکت این فرهنگ ارزشمند نظام اسلامی دارای قدرت و اقتدار بسیاری است که سبب عقب نشینی دشمنان نظام اسلامی شده است.


نماینده مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر این که بهره گیری از رهنمودهای ارزشمند و گرانقدر مقام معظم رهبری نظام اسلامی را در مسیری ارزشمند قرار می دهد، بیان داشت: هیچ گاه نباید در برابر دشمنان عقب نشینی و تلاش کنیم تا با استقامت و پایداری در مسیر ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی قدم برداریم./1314/پ202/ی

ارسال نظرات