۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۵
کد خبر: ۲۸۱۷۷۸
به همت صداو سیمای مرکز قم؛

مستندی از زندگی پر بار علامه حسن زاده آملی از شبکه یک پخش می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مجموعه مستند«روایت صنوبر» تولید صدا و سیمای مرکز قم که به زندگی و آثار علمی علامه حسن زاده آملی می‌پردازد از شبکه یک سیما پخش می‌شود؛ در این مستند زیبا و دیدنی که در شش قسمت تهیه شده است هر بار با بخشی از زندگی و شخصیت علمی و عرفانی آیت الله حسن زاده آملی آشنا می‌شویم.
مستند صنوبر

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از صدا و سیمای مرکز قم، در این مستند زیبا و دیدنی که در شش قسمت تهیه شده است هربار با بخشی از زندگی و شخصیت علمی و عرفانی آیت الله حسن زاده آملی آشنا می شویم.


مستند«روایت صنوبر» بر اساس خاطرات و فرمایشاتی از ایشان و برخی شاگردان ایشان مطرح می شود و درواقع داستان زندگی مردی بزرگ در دوران ماست؛ که آیت الله جوادی آملی درباره او می‌فرماید: علامه از مفاخر جهان اسلام است که همه ما از او بهره‌های فراوانی برده‌ایم و وجود مبارکش برای همه ما نافع است.


علامه حسن زاده آملی در علوم مختلفی از جمله فقه، طب، ریاضیات، فیزیک، نجوم و ... دارای تبحر است و از این جهت او را علامه ذوالفنون می‌نامند.


این مستند شش قسمتی از تولیدات صدا و سیمای مرکز قم است که کارگردانی آن را سید مصطفی بابایی و نویسندگی آن را ایمان احمدی برعهده داشته اند.


این مستند از 27 مرداد 94 هر هفته سه شنبه ها ساعت 19:30 از شبکه یک سیما پخش شود./978/د101/ف

ارسال نظرات