۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۱
کد خبر: ۲۸۲۵۷۶
نماینده مردم شهرضا در مجلس:

علوم دانشگاهی در خدمت پیشرفت و توسعه صنایع قرار گیرد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم شهرضا در مجلس گفت: توسعه مراکز دانشگاهی و از آن جمله دانشگاه دولتی در این شهرستان همواره مورد مطالبه مردم بوده و لازم است وزارت علوم از این مطالبه عمومی حمایت کند.
عوض حيدرپور نماينده مردم شهرضا در مجلس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، عوض حیدرپور، نماینده مردم شهرضا در مجلس، شب گذشته در جمع خبرنگاران با بیان این که شهرستان شهرضا بیشترین عضور هیأت علمی دانشگاه های کشور را به خود اختصاص داده، گفت: این مسأله قدرت و پیشینه فرهنگی و علمی این شهرستان را نشان می دهد.

 

وی در ادامه افزود: افتتاح دانشگاه دولتی در شهرضا نقطه عطفی در کارنامه فرهنگی و علمی این شهرستان محسوب می شود هر چند این اقدام از سالیان قبل مورد تقاضای مردم بوده است.

 

نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی ضمن تأکید بر لزوم استفاده از علوم دانشگاهی در صنایع شهرستان عنوان کرد: فعالیت حدود 500 واحد صنعتی در شهرک بزرگ صنعتی شهرضا زمینه مساعدی برای استفاده از علوم مهندسی دانشگاه شهرضا در این مجموعه را فراهم آورده است.

 

حیدرپور گفت: توسعه مراکز دانشگاهی و از آن جمله دانشگاه دولتی در این شهرستان همواره مورد مطالبه مردم بوده است و لازم است وزارت علوم از این مطالبه عمومی حمایت کند.

 

وی تصریح کرد: بستر اجتماعی مناسب برای حضور مراکز دانشگاهی در شهرضا وجود دارد و این مسأله به یک مطالبه عمومی تبدیل شده، اما لازم است تا حمایت های لازم از این تصمیم به عمل آید./868/پ203/ب4

ارسال نظرات