۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲
کد خبر: ۲۸۲۶۰۷
8 شهریورماه؛

مراسم بزرگداشت هفته دولت در شهرستان فارسان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه فارسان گفت: مراسم بزرگداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، همزمان با 8 شهریورماه در مسجد امام حسین(ع) فارسان با حضور مسؤولان، مدیران، کارکنان ادارات و عموم مردم برگزار می شود.
امام جمعه فارسان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام حسین جمالی زاده، امام جمعه فارسان، صبح امروز در نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته دولت در این شهرستان، با گرامیداشت هفته دولت و سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر به جایگاه رفیع این فرزندان انقلاب اشاره کرد و گفت: شهیدان رجایی و باهنر در همه دوران خدمتگزاری خود در خدمت مردم بودند.

 


وی از شهیدان رجایی و باهنر به عنوان یک جریان فکری در نظام اسلامی یاد کرد و افزود: این دو شهید بزرگ انقلاب افزون بر این که دو شخصیت برجسته و الگوی کارگزاران نظام اسلامی به شمار می روند، به عنوان یک جریان تأثیرگذار فکری در نظام مورد توجه هستند.

 


امام جمعه فارسان، هفته دولت را یادآور حضور مردان بزرگی همچون شهیدان رجایی و باهنر در صحنه مدیریت کشور دانست و ادامه داد: این دو شهید با تلاش های خالصانه خود، تعهد را در فضای تخصص با زیبایی خاصی به تصویر کشیدند.

 


این مقام مسؤول با بیان این که شهیدان رجایی و باهنر همه زندگیشان را جهت انقلاب و اسلام و مردم گذاشتند، افزود: به همین منظور در هفته دولت بایستی خدمات انجام شده به نحو شایسته ای به اطلاع مردم رسانده شود.

 


رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان فارسان در ادامه به برگزاری مراسم بزرگداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر در این شهرستان اشاره کرد و با تأکید بر همکاری همه جانبه دستگاه های اجرایی در برگزاری هر چه باشکوه تر این مراسم، گفت: این مراسم همزمان با 8 شهریورماه در مسجد امام حسین(ع) فارسان با حضور مسؤولان، مدیران، کارکنان ادارات و عموم مردم برگزار می شود.

 

 

این مقام مسؤول در بخش دیگری ازسخنان خود با تأکید بر این که امروزه بیش از هر زمان دیگر نیاز به برنامه ریزی در زمینه های فرهنگی و اخلاقی هستیم، بیان داشت: دشمنان نظام اسلامی هر روز با توطئه ای جدید در پی خدشه دار کردن اعتقادات دینی نسل جوان ما هستند.

 


وی نسل جوان را گروه هدف دشمنان معرفی کرد و با بیان این که متأسفانه برخی جوانان به دلیل شناخت پایین نسبت به توطئه های دشمنان در دام آن ها گرفتار می شوند، افزود: باید با تبیین توطئه و ترفندهای سی ساله دشمنان اسلام و انقلاب برای نسل جوان آن ها را از اهداف شومشان با خبر کنیم.

 


حجت الاسلام جمالی زاده همچنین با اشاره به در پیش بودن سالروز میلاد سراسر نور امام رضا(ع)، از ائمه معصومان(ع) به ویژه امام رضا(ع) به عنوان برترین اسوه رأفت، مهربانی و جوانمردی در دنیا یاد کرد و ادامه داد: امروز باید جایگاه چنین شخصیت هایی برای نسل جوان ما بهتر تبیین شود.

 


امام جمعه فارسان با بیان این که نسل جوان جامعه ما امروز نیازمند یک الگوی مناسب برای ادامه مسیر زندگی خود هستند، خاطرنشان کرد: ائمه اطهار(ع) بهترین الگو برای نوجوانان و جوانان جامعه اسلامی هستند./9457/پ202/ب4

ارسال نظرات