۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۲۸۲۹۳۴

جشن میلاد امام رضا در کاظمین برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده بعثه‌ مقام معظم رهبری در کاظمین از برگزاری هشت برنامه فرهنگی به مناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد عالم آل محمد حضرت علی بن موسی الرضا(علیه السلام) به نام نامی ایشان در کاظمین، خبرداد.
کاظمين

به گزارش خبرگزاری رسا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی حج از کاظمین، در جلسه ای که روز گذشته با حضور نماینده بعثه مقام معظم رهبری در کاظمین، نماینده سازمان حج و زیارت و مسؤول شرکت شمسا در بعثه مقام معظم رهبری در کاظمین برگزار شد، مقرر گردید به مناسبت خجسته میلاد پرخیر و برکت حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(علیه السلام ) هشت برنامه فرهنگی برگزار شود.

حجت‌الاسلام سید علی غیور، نماینده بعثه مقام معظم رهبری در کاظمین از برگزاری هشت برنامه فرهنگی به مناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد عالم آل محمد حضرت علی بن موسی الرضا(علیه السلام) به نام نامی ایشان در کاظمین، خبرداد.

حجت الاسلام غیور اهدای هدیه متبرک به زایرانی که نام آنها رضا یا از القاب امام رضا(علیه السلام) و یا نامشان تکتم و نجمه هم‌نام مادر بزرگوار ایشان باشد و برگزاری مسابقات فرهنگی و جشن میلاد، در حرم مطهر امامین همامین جوادین (علیهم السلام) را از جمله برنامه هایی خواند که در این ایام برگزار می شود.

وی، زیارت وداع همراه با صلوات خاصه آن حضرت همراه با مولودی خوانی در روز میلاد پر برکت حضرت امام رضا (علیه السلام)، برپایی موکب امام رضا(علیه السلام) و پذیرایی از زایران و مجاوران حرم مطهر امامین همامین جوادین (علیهم السلام) وبرگزاری برنامه حفظ زیارت امین الله، جامعه صغیره، سوره مبارکه نبأ و اهدای جایزه به کسانی که موفق به حفظ یکی از زیارات و سوره های اعلام شده شوند، را از دیگر برنامه‌های فرهنگی برای این جشن بزرگ برشمرد./1330/د102/ی

 

ارسال نظرات