۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۲
کد خبر: ۲۸۳۳۲۵
با حضور وزیر امور خارجه؛

مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر با عنوان «یادمان آینه داران آفتاب» و با سخنرانی وزیر امور خارجه برگزار شد.
شهيد رجايي و باهنر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت شهیدان رجایی و باهنر و گرامیداشت هفته دولت با عنوان «یادمان آینه داران آفتاب» بعدازظهر امروز سه شنبه سوم شهریور ماه در مجتمع فرهنگی شهدای هفتم تیر برگزار شد.


محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه، حجت الاسلام محسنی اژه ای سخنگوی قوه قضاییه، برخی از اعضای حزب موتلفه اسلامی از جمله محسن رفیق دوست و اسد الله بامچیان در این مراسم حضور داشتند.


در این مراسم از خانواده شهیدان اندرزگو، شهید لاجوردی، شهید عراقی، همچنین محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه از سوی اعضای حزب موتلفه اسلامی تجلیل و تقدیر به عمل آمد.


در بخشی از این مراسم اسد الله بادامچیان عضو هیأت موتلفه اسلامی با بیان اینکه مدعیان دروغین و گروه های کمونیستی و اعضای گروهک فرقان با امثال شهدای حزب موتلفه از جمله شهید لاجوردی کینه داشتند، گفت: شهید لاجوردی با بصیرت و دشمن شناس بود و به خواسته های امام (ره) عمل می کرد و پیرو خط ایشان بود.


عضو هیأت موتلفه اسلامی افزود: شهید لاجوردی از انحراف های گروه فرقان آگاه بود و با درایت به تکلیف شرعی خود عمل کرد و در نهایت به فیض شهادت نائل شد.


بادامچیان خاطرنشان کرد: بعد از شهادت لاجوری جریان های لیبرال و معاند با وی در رسانه های خود اعلام کردند که لاجوردی کشته شد، او را شهید معرفی نکرده و موجبات خوشحالی دشمنان را فراهم کردند.


گفتنی است، در این مراسم که با حضور جمعی از خانواد شهدا و نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شد، یاد و خاطره شهدا از جمله شهید محمد جواد اندرزگو، شهیداسد الله لاجوردی و شهید مهدی عراقی زنده نگه داشته شد./818/پ202/ب4

ارسال نظرات