۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۶
کد خبر: ۲۸۳۳۵۰
کامران در گفت وگو با رسا:

دولت بنای ارائه برجام به مجلس را ندارد/ لاریجانی و نواب رییس مجلس به طور جدی دنبال نیستند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که دولت قصد ارائه لایحه برجام به مجلس را ندارد، گفت: رییس و نواب رییس مجلس شورای اسلامی به صورت جدی به دنبال لایحه برجام نیستند.
حسن کامران دستجردي

حسن کامران دستجردی، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با تبریک میلاد امام رضا(ع)، گفت: اعضای کمیسیون برجام مجلس شورای اسلامی روز سه شنبه در رابطه با مذاکرات جلسه ای برگزار کردند که در این جلسات موضوعات مربوط به توافق هسته ای بررسی می شود.

 

وی افزود: تحلیل از وضعیت فعلی مذاکرات از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان است و می توان گفت مذاکرات حرکتی روبه جلو دارد که در این بین نمایندگان مجلس شورای اسلامی نظرات خود را در رابطه با مذاکرات مطرح می کنند.

 

کامران با بیان این که دولت بنای ارائه لایحه برجام به مجلس را ندارد، گفت: رییس و نواب رییس مجلس شورای اسلامی به صورت جدی به دنبال لایحه برجام نیستند.

 

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان با ارائه نظرات خود به دولت، دیدگاه شان در رابطه با مذاکرات را عنوان می کنند تا نظرات شان اعمال شود./1307/ت302/ج

 

ارسال نظرات