۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸
کد خبر: ۲۸۳۶۰۴
مدیر مدرسه علمیه ملاوردیخان قزوین:

دولت میزان نقدپذیری خود را افزایش دهد

خبرگزاری رساـ مدیر مدرسه علمیه ملاوردیخان قزوین درباره میزان نقدپذیری دولت یازدهم و عوامل اجرایی آن گفت: با وجود این‌که دولت یازدهم در زبان و شعار نقدپذیری را بیان کردند اما در عمل هیچ گاه نقدپذیر نبودند و نقد را نپذیرفتند.
حجت الاسلام عبداللهي

حجت الاسلام محمدعلی عبداللهی، مدیر مدرسه علمیه ملاوردیخان قزوین درگفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با بیان نقاط قوت دولت تدبیر و امید گفت: نقاط قوت بیشتر مربوط به فضای سیاسی کشور است نه خود دولت.

 

مدیر مدرسه علمیه ملاوردیخان قزوین افزود: به ‌خاطر فضای سیاسی حاکم و جابه جایی دولت مواردی مانند افزایش کاذب قیمت‌ها کنترل شد و همین امر سبب ایجاد نوعی آرامش و اطمینان و نقطه قوت شد.  

 

این مسؤول با اشاره به این‌که دولت برنامه خاصی برای عمل ندارد، بیان داشت‌: از جمله نقاط ضعف دولت حاضر این است که برنامه خاصی برای عمل وجود ندارد و دولت وعده‌هایی می‌دهد که به بسیاری از آن‌ها عمل نمی‌کند.

 

وی سپس درباره برنامه هسته‌ای اظهار داشت: در برنامه‌های هسته‌ای و مذاکرات امتیازات بسیاری داده شد و در ضمن آن قدرت کشور نادیده گرفته شد که این مورد نیز از نقاط ضعف دولت به شمار می آید.

 

حجت الاسلام عبداللهی درباره میزان نقدپذیری دولت یازدهم و عوامل اجرایی آن ابراز داشت: با این‌که دولت یازدهم در زبان و شعار نقدپذیری را بیان کردند اما در عمل هیچ گاه نقدپذیر نبودند و نقد را نپذیرفتند.

 

وی درادامه افزود: همچنین دولت تدبیر و امید در زمینه تکیه بر داخل نیز  به گفتار و بیان با زبان پرداخته و در این راستا توانمندی کمی دارد؛ برای نمونه واردات بی رویه کالاهای مختلف سب کاهش تولیدات داخلی شده است.

 

امام جماعت مسجدالنبی قزوین با بیان میزان انطباق منش دولتمردان با منش شهیدان رجایی و باهنر به عنوان دولتمردان نمونه ابراز داشت: در مقایسه دولتمردان باید توجه داشت که زمانه در نسبت با گذشته متفاوت است، ولی در مجموع ساده‌زیستی دولت در زمان شهید رجایی و توجه به امور مردم کمتر مشاهده می‌شود.

 

وی در ادامه توضیح داد: دولتمردان ما از ساده زیستی دولت شهید رجایی برخوردار نیستند؛ همچنین دولتمردان در دولت شهید رجایی از  وضعیت مردم باخبر می‌شدند، اما در دولت‌مردان کنونی این امر مشاهده نمی‌شود و آنان در این زمینه توانمندی ندارند.

 

حجت الاسلام  عبداللهی در پایان گفت: در کل منش دولتمردان کنونی با منش شهیدان رجایی و باهنر انطباق خیلی کمی دارد، برای نمونه شهید رجایی با قدرت تمام گفت؛ ما شش ماه روزه می‌گیریم اما محتاج آمریکا نمی‌شویم، این درحالی است که دولتمردان کنونی نسبت به تحریم نگران هستند./ 955/ت302/ح

ارسال نظرات