۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۶
کد خبر: ۲۸۴۰۵۴
امام جمعه گیلانغرب:

خدمتگزاری صادقانه به مردم موجب کسب توفیقات الهی می‌شود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه گیلانغرب با بیان این که خدمتگزاری صادقانه به مردم سبب رضایت آن ها و کسب توفیقات الهی می شود، گفت: قطعأ مردم ایران از کسی که صادقانه و مخلصانه در راستای تحقق اهداف نظام و بررسی مشکلات آن ها قدم بردارد حمایت و استقبال می کنند.
امام جمعه گيلان غرب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت‌الاسلام محمدطاها مهری، امام جمعه شهرستان گیلانغرب ظهر امروز به مناسبت هفته دولت در جمع مدیران و مسؤولان این شهرستان عنوان داشت: قطعأ مردم ایران از کسی که صادقانه و مخلصانه در راستای تحقق اهداف نظام و بررسی مشکلات آن ها قدم بردارد حمایت و استقبال می کنند.


وی به خصوصیات و ویژگی‌های شهیدان رجایی و باهنر اشاره کرد و افزود: این دو شهید با دارا بودن خصایص ویژه اخلاقی، خالصانه و صادقانه خدمت کردند و بعد از گذشت سال ها از شهادتشان در ذهن و یاد مردم ایران جاوید مانده‌اند و سرلوحه و الگوی دولتمردان شده اند.


امام جمعه گیلانغرب ابراز کرد: مسؤولان، مدیران و خدمتگزاران مردم باید از فرصت به دست آمده نهایت استفاده را ببرند و در هر پست و مقامی که هستند، خواسته ها و نیازهای مردم را تا حد امکان مرتفع و بررسی کنند.


حجت الاسلام مهری به مدیریت و هوشیاری بالای رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و بیان داشت: قطعأ حمایت و مدیریت رهبر معظم انقلاب از نظام، سبب اقتدار، عزت و پیشرفت ایران اسلامی شده است، عملی کردن دغدغه ها و رهنمودهای رهبری باید در اولویت قرار گیرد.


وی با بیان اینکه استان کرمانشاه و به ویژه شهرستان گیلانغرب شهدای بسیاری را تقدیم انقلاب و اسلام کرده است، گفت: مردم این منطقه تلاش و مجاهدت‌های بسیاری برای جلوگیری از ورود متجاوزان به خاک ایران از خود به نمایش گذاشته اند، از این رو رسیدگی به امور این عزیزان از اهمیت والایی برخوردار است.


امام جمعه گیلانغرب در پایان اظهار داشت: امید است که خداوند متعال توان مضاعفی در راستای خدمتگزاری به مردم ولایتمدار ایران به ما عطا بفرماید./857
/پ202/ح

ارسال نظرات