۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۸
کد خبر: ۲۸۴۱۴۷
نماینده مردم آمل در مجلس:

مدیران نظام اسلامی خدمت صادقانه و خالصانه را سرلوحه خود قرار دهند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم آمل در مجلس با بیان این که مدیران خدمت صادقانه و خالصانه را الگوی خود قرار دهند، گفت: مدیران باید تلاش کنند تا از فرصت خدمت گزاری به مردم به بهترین نحو ممکن و در راستای رفع مسائل و مشکلات موجود استفاده کنند.
يوسفيان ملا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، عزت الله یوسفیان ملا، نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی، شب گذشته در آیین تودیع و معارفه سرپرست فرمانداری ویژه آمل با بیان این که شهرستان آمل در ابعاد مختلف اقتصادی و صنعتی از ظرفیت های گسترده ای برخوردار است، گفت: وجود صنایع و منابع طبیعی و خدادای نشانگر این امر مهم است.


وی با اشاره به این که شهرستان آمل در طول تاریخ هیچ گاه بدون مرجع تقلید نبوده است، افزود: این شهرستان به وجود علمای بزرگ و فرهیختگان ارزشمند افتخار دارد که سرمایه های ارزشمندی هستند.


عضو فرکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس خاطرنشان کرد: وجود حضرت آیات حسن زاده و جوادی آملی که امروز آثار و اندیشه های گرانقدر آنان الگو و راهنمایی ارزشمند و متعالی است که به شهرستان آمل تعلق دارند.


نماینده مردم آمل در مجلس تصریح کرد: نیروهای خدوم، خدمت گذار و سریع العمل در مجموعه دستگاه های اجرایی شهرستان مشغول خدمت رسانی به مردم هستند که از توان بالایی برخوردارند و این سیر خدمت گزاری باید ادامه پیدا کند تا بتوانیم در مسیر پیشرفت و توسعه گام برداریم.


یوسفیان ملا با بیان این که مدیران خدمت صادقانه و خالصانه را الگوی خود قرار دهند، گفت: مدیران باید تلاش کنند تا از فرصت خدمت گزاری به مردم به بهترین نحو ممکن و در راستای رفع مسائل و مشکلات موجود استفاده کنند.


وی تصریح کرد: مردم ما در تمام عرصه های مورد نیاز نظام اسلامی حضوری فعال و ارزشمند دارند و مدیران وظیفه دارند تا در راستای ترویج آسایش و رفاه عمومی مردم گام های شایسته ای بردارند.


حجت الاسلام مهدی غفاری، استاد حوزه علمیه آمل نیز در این مراسم با بیان این که هر عملی خالصانه باشد می تواند انسان را به خداوند متعال نزدیک کند، گفت: مدیران ادارات هدف خدمت به مردم دارند و زمانی این امر باقی می ماند که خالصانه برای حضرت حق صورت گیرد.


امام جمعه امام زاده عبدالله صداقت را یکی از ویژگی های مهم برای مدیران نظام اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: مدیرانی که در جایگاه سیاسی قرار می گیرند اگر صداقت نداشته باشند دچار مشکل می شوند.


وی با بیان این که مدیران نظام اسلامی باید تواضع را در امور خود قرار دهند، گفت: تواضع در مقابل مردم بسیار خوب و ارزشمند است و در مقابل انحرافات جای تواضع نیست که باید مقتدر باشند.


استاد حوزه علمیه آمل با اشاره به این که مسؤولیت فرمانداران سخت و بسیار مهم است، تصریح کرد: مدیری که وظیفه ای را بر عهده می گیرد باید با تمام توان و قدرت از ظرفیت ها استفاده کند و به گونه ای نشود که مدیران ما از خط واقعی خدمت رسانی خارج شوند.


حجت الاسلام غفاری خاطرنشان کرد: همدلی و همزبانی باید در مجموعه ادارات و نهادها وجود داشته باشد تا بتوانیم با همکاری و وحدت برای پیشبرد امور مردم گام برداریم و خدمات شایسته ای را برای آنان صورت دهیم./1314/پ202/ب4

ارسال نظرات